HAHA, jävla kronjon!

Fy farao vad kul, nån störd lobotomerad apa som förmodligen besitter varje fall fler än en missbildning har jävlats med nån schöning på blocket, OCH ANVÄNT MIN MAIL.  så den här drabbade snubben tänker polisanmäla IP-numret :D

Så jävla kul, då kommer han att inse att jag är lika oskyldig som en handikappad eskimå. Så  polisen kommer spåra det till nån annan haha... kolla mailet :D handlar om någon vattenskoter ^^

detta mail går vidare till polisen, vi har din ipadress, detta är diskriminering.

Mvh Lasse
Birka Sweden AB
Tel: +46-31-409090
Fax: +46-31-404870
Email:
[email protected]
http://www.birkaimport.se

----- Original Message ----- From: "pontus" <[email protected]>
To: <[email protected]>
Sent: Tuesday, March 13, 2007 8:41 PM
Subject: Ang. Vattenscooter / Jet ski 701cc


får man slynan med på köpeteller? isåfall köper
ja direkt

Mvh pontus

Annonsen finns på http://www.blocket.se/vi/8968480.htm


Givetvis mailade jag snubben o försökte förklara min oskyldighet, inte för att det spelar någon roll, för jag hade ju inte tänkt åka dit för nåt jag inte gjort.
... och inte för att jag skriver med stor bokstav på bloggen särskilt ofta, men när det gäller mitt namn, gör jag det alltid, Carl Johan Pontus Sjögren, CJ Pontus Sjögren. inga krusiduller. sopan som försökt vara jag skriver verkligen som en nersolkad öststatare. Hoppas snuten ringer, då kan jag ju pröva nåra av mina konversationer som finns på bloggen nedan... hihi.


Kommentarer
Postat av: Jonas

haha fan va kul undra va de kan va för jon som gjort de

2007-03-14 @ 18:48:43
Postat av: Pontus

...

Postat av: K

Fy fan fuck matte c isånnafall! Kebeben kommer väll ändå inte från Irak by the way?

2007-03-15 @ 00:16:29
URL: http://specialk.blogg.se
Postat av: Alvinmarlen

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2009-08-27 @ 13:10:26
URL: http://alvinmarlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback