Fotboll, så vackert.

Nej, nu är det slut på att sitta hemma i soffan ta en bira och skräna på spelare som gör allting kasst (för visst kan man alltid allting bättre själv i soffan?) jag o elias har debuterat för bronxeng, asså Brunnsäng Ik, fy farao vad kul det är att spela fotboll.
som sagt, efter ett halvår av öl o slapphet kan man ju tro att man hamnat rejält på efterkälken, men som med så mycket annat så har kämpaglöd och viljan att ta för sig en tendens att rocka fett, woho...he he he

och nu ere såhärva jag föddes 26 juli, blev lejon, något man får se till o leva upp till. jaja, det flöt på, efter 45 minuter sa tränaren åt mig och elias: "jahaja grabbar... på lördag är det match, då kommer ni."
visserligen tror jag det säger mer om laget som sådant än våra footballskills, men men, vi ba schteker, vi vill ha lite kul o spela fotboll.

appro på lejon så tog mor min en bild på mig när jag kom hem, visst ser jag ut som ett jätte jätte farligt lejon redo att schteka vem som helst? ;)


ponty
Proceed with caution.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback