Du är ett päron!

tjoflöjt. nu är man ju sådär myspys totalt trashad, psyket är ju lemlästat av hjälplös sorg efter gårdagens oförtjänade förlust, den fysiska delen har jag gått och brutit ner på gymmet med ricardo, och hjärnans tankepanel, som för lilla mig förmodligen redan är ganska liten har exploderat av denna hjärnhand till skola som slagit den på käften, hoppat på den med järndobbar och mosat den med en långsam ångvält.
Nej, det vore schönt o bli påkörd av en båt och hamna i koma några veckor tills våren kommer, det här vädret gör en ju mer bitter än 1000 feminister.
FAN! jag vill se krokusar skjuta upp ur marken lika snabbt som den حركة المقاومة الاسلامية (muslimska motståndsrörelsen) (hajjaru väl?)  tillverkar självmordsbomber! he he he...

MEN! Mina cooking-skills är ju på topp, lagade just till lite A lá Bacon y Råraker de Pontalióne
Mums filibabba! appro på det så är ju Enya bästa matlagningsmusiken, likt en kossa mjölkar bättre till klassisk musik, lagar man mat med 100% ökad entusiasm

sen är jag sur på alex i vår klass, han har övergått till en skateblogg. du borde fortsätta uppdetera memyselfandstyle.blogg.se det är en blogg som är kanoners och om den inte uppdateras så försvinner 25% av mina bloggar jag läser på internet, o det vore ju trist, inte sant? Alex kamma dig o ryck upp dig!
Låtsas att du är en pank muslimsk Irakier och får nåra slantar för o skriva blogg, ja jävlar, skrik JIHAD o skriv för livet, mer underhållning till folket, tack.

yeye, Roggie poggie har ju gått o blivit 19, vilket för den som bryr sig är utgångstiden för frysta bönor på ICA, happy happy! din lilla böna!
såiallafall det blir ausgang auf eingang zu morgen , appro på det så har ju TK nån vibe tjofräs så det är väl pra pra röjj där, muy bien.
min syrra blir 15 tåmårrow, och min kusin olov blir 25 på tisdag, så det blir party imorn, dvs, billig förfest ^^ O yeah.

ska kila du söte bloggbesökare, ha en fin kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha njä, det är ju inte lätt när det är svårt :P

Postat av: h

har du svikit kladdkakan eller?

2007-03-09 @ 23:04:46
Postat av: Anonym

Hanna honey, jag gjorde en idag, min syrra fyllde 15 serru ;)
vadåra?

2007-03-09 @ 23:11:26
Postat av: h

eftersom att du aldrig pratar om den berömda kladdkakan längre och bara nämner "A lá Bacon y Råraker de Pontalióne". That's why.

2007-03-09 @ 23:14:38
Postat av: Pontus

hm, vill du köpa en? ;)

2007-03-09 @ 23:15:40
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, är den verkligen värd det? jag kommer ihåg att sist jag åt den var den ingenting annat att stora sockerkorn.... eller var det johans fel?

2007-03-09 @ 23:17:22
Postat av: Pontus

sant, indeed, johan=virus=greek=nicht gut.
det förstår du väl?

2007-03-09 @ 23:19:32
Postat av: Anonym

haha. om du säger det så. :)

2007-03-09 @ 23:21:29
Postat av: Pontus

Bara för att du tycker om tsatsiki...
din gamla näsflötsspelare!

2007-03-09 @ 23:23:53
Postat av: Anonym

mjaa, du får massa fina kommentarer nu iallafall=)

2007-03-09 @ 23:26:57
Postat av: Pontus

ye, happy happy.

2007-03-09 @ 23:28:50
Postat av: Anonym

you should be pontmeister! =)

2007-03-09 @ 23:29:59
Postat av: Anonym

13 kommentarer är bra jobbat!

2007-03-09 @ 23:30:12
Postat av: Bredeellinor

Sehr schon, gut gemacht

2010-04-21 @ 14:19:29
URL: http://bredeellinor.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback