Anders Lago!

En riktigt litet kinderägg det dära. Men jag har läst att han kommit fram till en sak som resten borde tänka på, det här med invandringen.
Självklart tycker jag att Sverige ska ta emot flyktingar, men att kommuner som Lidingö och Danderyd inte tar emot några tycker jag e fett orättvist. det är deras fel att vi har så jävla dåliga vägar i Södertälje, eftersom flyktingar faktiskt är en belastning.

ta bara gatan mellan ICA i weda och elgiganten och dom dära. den gatan är ju fullständigt livsfarlig, man får tanken några gånger "HEY, är jag i Bagdad?" å andra sidan är det kul o köra slalom där, när man är ensam. vilket man inte är på dagen och det suger.

Därför tycker jag att Södertälje också borde stoppa flyktingar från o komma hit ett tag så att pressen ökar på dom där cp-kommunerna. Det är ganska kul de dära, att Södertälje tagit emot 6000 Irakier sen januari 2007, lika mycket som USA gjort totalt ^^.

aja, har ett litet mysigt marknadsföringsprov imorn. Det skulle vara hemsk skönt att snubbla i duschen o slå huvudet i väggen o hamna i koma o vakna 7 juni.

Det var ganska kul idag, eller kul o kul, vi fick tillbaka våra samhällstjofräsanalyser och det var bara två i klassen som fick mvg, dessutom mvg minus.
 
...jag vill inte vara sån... eller jo det vill jag, FY FAN om typ västergård hade haft samma prov, skulle ju få U- hela bunten. I sånna här lägen måste läraren förstå att det är något fel den gjort. Normalt på ett prov har minst en tredjedel i min klass mvg. nåt är fel, det märker ju jag det.

äh, ska ta en dusch, ska se till o såpa in golvet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback