Oboy oboy,vilken kväll!

Goddag medborgare. Man kliver på lätta moln nu för tiden ^^

Vi stack ju då till Johannes sommarställe i Trosa för att glo på fotboll o rocka lite. Det var, Jag, Calle, Alex, Johannes, Jeffan, Micce, Roggan, Pesper, gonzales, Robban, Doffen & Lindbergan. + johannes syrra o alex bror.

Vi var väl där runt 6 o hade försnack inför matchen: danmark - Sverige. Sen tog jag fram mina tomat-skärar-skills och gjorde vad? ;) Skärde tomater.  vi fixade hamburgare... yummie ^^ Vid den tidpunkten var allt ganska lugnt, vi minglade runt med lite drinkar och hade det soft.


Sen tickade det till avspark dårå. Vilken match. VILKEN JÄVLA MATCH! :D Jag har ju nåt fel i hjärnan, för jag får sån fotbollspuls, den blir verkligen hög, jag sitter där o flåsar o soffan :D

jag skämdes över mig själv, det var ju ett hån mot Sverige att vara nervös i en match mot lillebror Danmark.
men men, nothing to do, nothing to do... Föga förvånande tog Sverige en 3-0 ledning. men sen började danskarna bli osportsliga, på tottenham-manér så spelade de inte ut bollen när hans(majestät)son o elmander låg på dödsbädden på danskt territorium - straffområdet.

hade det varit en dansk hemma hos johannes så hade jag strypt honom till döds o sen strypt han en gång till o sålt hans njurar till nån fattig thailändare...

aja, Sverige var barmhärtiga och latjade lite så danskarna fick peta in 3-3, och sen skedde Det, med stort D.

(Det behövs en kort bakgrundshistoria för att förstå allt till fullo, när jag var liten, si sådär 7-8 så var jag på Bornholm vid en camping och hoppade studsmatta. Då kom det fram 5 danskar, nåra äldre nåra yngre o ville förmodligen också hoppa, vilken inte var något problem då studsmattan var stoooor, men helt oprovocerat så attackerade dom mig, höll i armar o ben o slet i håret på mig, o sen slog dom mig i ansiktet så jag fick vääääärldens blåtira, det var vid den tidpunkten i mitt liv jag kom fram till att: Gud finns inte.)

Det var då jag blev upplyst om hur onda Danskar är. Dom måste upphöra.

Alright, matchklockan var väl på runt 88 då den där fullblodsslynan poulsen helt oprovocerat boxar Marcus Rosenberg i magen, ett slag med avsikt att döda. Genast triggade det en öm punkt i mitt huvud, och min traumatiska bakgrund, händelsen när danskarna slog mig när jag var liten, forsade ännu en gång fram i huvudet. Det gick i slow-motion, än en gång fick jag slag, efter slag i ansiktet, jag grät, ville bort. * "dumma dejj..." *SMACK* "buhu, låt mig vara..." *SMASH* *PANG* jag grät...

jag hatar när folk på tv ska försöka beskriva en känsla o så säger dom "det går inte att beskriva i ord", Detta tillfälle tillhör samma genre, men jag ska försöka så gott jag kan ;)

Jag kom genast till insikt om varför jag inte är överbefälhavare i Sverige. hade jag varit det så hade jag omedelbart framkallat DEFCON 5, beordrat alla Jas Gripen upp i luftrummet över Danmark. 6 juni 1944 i Normandie skulle blekna i den totala invasion jag var i stånd till att sätta i gång. Bornholm skulle bli upp-och-ner och Danmark skulle slitas loss från Tyskland, RAAAAAWWRR!!!

Helt seriöst så kunde jag inte kontrollera mina armar, dom skakade som om jag hade spasmer och nävarna var knytna hårt. När jag var o mönstrade förra året så blev jag tillfrågad om jag ville bli krypskyttebefäl... en post jag borde tagit.... jag vill bli Hitman i danmark...

Sen kommer en dansk huligan fram o nitar domarn med ett karateslag i ansiktet, han höll på o slå av fejjan, allt för att domaren ville skipa rättvisa. Funktionärerna tyckte uppenbarligen att det var okej eftersom de inte gjorde nåt. domarn blåste av matchen och då rusade fler slyinga danska huliganer in på plan. må de drabbas av kronisk sorg samt tappa tånaglarna. aja, matchen blev avblåst o Sverige vann med 3-0 - fair.

Vi firade segern med mer alkohol och snart började det spåra ur ^^ fett kul var det :D Runt 11 snåret så gick vi ombord på Johannes båt och gled till "Tullen" , Trosas "krog, no 1"... haha, jag uppskattar TK mycket mer idag än igår... ^^ Men det var ju röjj där, väldigt konstig blandning av folk, men men. det var shyst. Robban hade ju vunnit 40000 spänn på poker igår så han var i stånd o fira, tog in mouett & champagne flera gånger om. En röst i mitt huvud sa åt mig att vara försiktig, men den avrättade jag utan bekymmer och ville bara ha MER :D (inte mer-festis, utan alkohol dårå, hähä) Så vi fyllde oss o vandra omkring.

<---Vi är tankade allihopa utan Rosenberg som är där schön ändå. ;)

Jag började ringa lite människor, först random, men sen tog jag det systematiskt o började från A, jag trooooor inte att jag orkade mer än C :D jaja, det var kul ^^ Lindbergan var bitter för att det inte fanns nåra människor från Danderyd där, då blev nån bonde där sur o puttade han till marken. hahaha
"jag har aldrig blivit så kränkt i hela mitt liv, jag är kränkt, JAG ÄR KRÄÄÄÄÄÄNKT"
haha, jag kunde inte låta bli att skrattandes ironisera honom: "du eeeee kränkt, du e kränkt, du e kräääääääänkt. Lindbergan blev kränkt shalalalala"

:D enligt partygeneralen så däckade han på toan sen. haha.

Charlie boiii, haha vilka nostalgiker vi var i båten... ^^


Micce o Pesper... haha jävla lirare alltså ^^ Roggan stensäker chaufför ^^ o Doffen vår lilla mor :D

En fantastisk kväll allihopa :D ojoj, allt var så kul ^^  tack tack tack!
(fler bilder lär väl dyka upp, alex boiii dokumenterade flitigt)

Kommentarer
Postat av: Micce

Haha, vilken kväll:D Trosa måste bebos av 100% inavlade människor:P. Va fan kom Pesper ifrån??

2007-06-03 @ 11:48:13
Postat av: Roggan

Hahaha fett skön kväll! tror aldrig jag haft så roligt trots att jag var nykter ( man kan ha kul utan alkohol tydligen). Robban börjar langa isbitar sedan blir det total röj, han sprutar skumpa för flera tusen spänn på allt och alla, sedan kommer en tjej och tömmer en flaska över honom... och vad händer sedan? JO han och partygeneralen använder min tröja som handduk :( haha
Sedan kommer en den där brudens kille och börjar slå på robban som genast sänker honom med en rak höger HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Och vad ska man säga om lindberg? kan inte han va konstant full? han säger väll ändå att han ska dö vid 35 ;)
aja tack så mycket och på torsdag då är det dags igen!
DRRRRRRRRRRRRRRRRIIIINK THE BEEEEEER:P

2007-06-03 @ 12:55:12
Postat av: Lindberg

Fy fan vilken helt underbar kväll!
Jag vill bara påpeka att jag inte alls deckade på toan. Jag var trött och lade mig följaktligen för att sova lite. Det är inte samma sak!

2007-06-03 @ 13:30:34
Postat av: Micce

Det bästa på hela kvällen måste nästan ha varit Alexs brorsas kommentar till Pontus inne på toaletten;)
Eller vad säger du Pontus,lr ska jag säga Ante???

2007-06-03 @ 14:03:39
Postat av: Roggan

ojojoj Micce det kommer en hämnd utan dess like snart...:P
annars var det ganska skönt när du stoppade is innanför robbans tröja ;)

2007-06-03 @ 14:07:15
Postat av: Roggan

Fick nyss ett samtal från
partygeneralen him self, jag kan medela att han mår ganska bra efter omständigheterna dock var han ganska orolig för det pass han ska leda om 45 min :D

2007-06-03 @ 14:53:59
Postat av: Alexfuckingsander

Shaaa!!!! Jag ska idag ta mig i kragen och skriva ett ordentligt jävla inlägg, har cirka 300 bilder, plus två filmer som bevisar! BEVISAR att jonas DÄCKAT på toan :D Fast endå kan jag faktiskt inte säga att han var den fullaste... nämner inga namn! och Pontus föfan, Det heter INTE INTE INTE INTE INTE!!!! Mouette & Champagne!!! SKÄRPNING! GÖR OCH GÖR RÄTT!
Love you

Postat av: Pontus

Micce: P är vackrare än J, därutav Pesper ;) , alex käre bror borde kolla sin syn tycker jag ^^, och ja, micce du är död imorn.
Roggan: Haha, fett bra! ^^ det är okej o bli blöt om det är champagne ;) Ja, lindbergan blir ju rent utav trevlig, han borde jämt ha med sig fickpluntan.... haha
Lindberg: Jajaja, din lilla skitsnackare :D Du simmade ju bröstsim på golvet...
Alex boiii: Ja, ryck upp dig! :D ah, skärpning aj know, jag var inte vid mina sinnens fulla bruk ^^

2007-06-03 @ 16:55:52
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Partygeneralen

Vill tacka alla inblandade för en gryyyym kväll!
Dags att ladda om inför torsdagen, då slår vi återigen på den stora trumman!

2007-06-03 @ 17:33:41
Postat av: David

den där danmarkhistorian förklarar en hel del om dig och ditt beteende...

2007-06-03 @ 18:24:38
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: Pontus

Partygeneralen: Ah, det är vi som ska tacka dig ;) OCH, ja, torsdag, då jävlar! :D
David: hehe ja :D vad har du för förklaring till ditt beteende?

2007-06-03 @ 18:57:59
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

haha! sjukaste kvällen någonsin, det började med fotbollen fyfaan assa

2007-06-03 @ 19:56:14
Postat av: Roggan

Jesper, kom du hem från västerljung sen?

2007-06-03 @ 21:38:19
Postat av: Miriam

skar tomater...

2007-06-03 @ 23:01:32
Postat av: Pontus

Hespero Di'walldo Gonzales: HAHA, den triggade alla :D aja, sjukt bra ^^
Miriam: Din lilla språkhitler, jag vet att det egentligen heter "skar" men det klingar inte bra i munnen och eftersom det är min blogg så säger man "skärde" här, sådetså ;)

2007-06-03 @ 23:49:22
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Alex fucking sander

Sha, har egentligen ingenting att säga men såg att mitt förra inlägg blev lite väl negativt efter en sån förbannat underbar kväll! Spana min blogg också för min version av den! Ses imorogn älskling (L) jaahh

2007-06-04 @ 00:11:23
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback