Nostalgi på hög nivå... :'D

Ah, kärleken flödar...

Brunnsäng, 4 år >Nykvarn, 4 år>Syrianska, 4 år>Brunnsäng, 1 år...

Om fotboll försvann så skulle halva jag dö :)
Syrianskatiden var bäst :)

108455-256
Suryoye milab! YO YO!
Ana ahsan milab! YO YO!
Bl dached gol! YO YO!
Bl mussed milab! YO YO!

Ala ganek o gina! SURYOYE!
Al mak fargina! SURYOYE!

...

Adidolan! SURYOYE!
Olo kaman! SURYOYE!
Suryoye! Suryoye! Suryoye!

Adrenalintriggare :) Bästa var när vi spöade dom där alfaslynorna till hockeyspelare i Nykvarn med 1-0 på bortaplan o skrek ut hela ramsan i duschen. Gåshud :D Fett kul match btw, tråkigt att våra föräldrar började bråka med varandra. haha.


108455-251
"Det ser mörkt ut för Syrianska..."Haha, ser ni mig i mitten :D? Pontus "Guldlock & Blatte 4 life" Sjögren

108455-252
Abri..., kul att jag bröt på Svenska när jag var sur på den tiden... "vahrfur duh snachka?!" haha, tråkigt att Elias fastnade där... tihi..

108455-255
Jag & Peshraw, hold the line! =)

108455-254
Super-man kan ju slänga sig i väggen ;D

108455-253
Jag & Erik ^^

Haha, och Costa, vår tränare, jävla tjockis!

"Vahatteri, springa fram, sen den där de bollen båkåt, konen springa, inlägg kommer och PANG mål, fatteri?"

"kan inte slå på boll, springer, ska han slå då på den de där di bollen i luften?"

"Om han hatti benet framför, vahatteri den andri sin di huvud vid kanten? de INTE högspark, det e ju för fan den di spel di bollen, IDIOTA ögon han, behöver vahatteri nya glasögan, HAHA, den di domaren..."

Rickard, Erik, vad tycker vi om honom? hm? Jävla broccolifejs alltså...

Kommentarer
Postat av: Roggan

Så bra som ni va kan jag aldrig Arsenal matcha nu ;)
Henry var Arsenal så typ 10 i år kanske? tror du att ni ens tar er till gruppspelet i CL? tveksamt va?
:D

2007-06-25 @ 17:32:35
Postat av: Pontus

Roggan: haha, jag fattar typ inte vad du skriver? :D Men vi klarade oss utmärkt utan den snubben förra året, walcott & Van Persie på topp, vad har ni, en flaggstång liksom, crouch, haha... jag skrattar... ;)

Postat av: Roggan

Vi får väll se hur det går med walcott på topp då ;) Crouch äger Arsenal alla dagar i veckan!

2007-06-25 @ 18:09:42
Postat av: Pontus

ha ha ha. Ska mr. Giraff "vem gav mig den här kroppen?" försöka vara något hot mot nåt lag? han ramlar ju ihop o slår knut på sig själv. Cesc Fabregas är bättre än alla i hela Liverpool, end of discussion.

2007-06-25 @ 21:46:54
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Dominiclina

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-06-18 @ 08:01:00
URL: http://dominiclina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback