Kött... raaawr, ge mig kött!!!

Jahaja.

Jag & Elias hade match igår dårå. Det var som om jag fick den tredje fyllan på 4 dagar, jag blev galen.
Vi mötte ju Khaldeiska Ishtar, och värre rötägg får man leta efter. Hitler & hans kompanjoner framstår som söta tellytubbies om man jämför med dom dära.

Vi gjorde 1-0 ganska tidigt och dom dampade hela tiden. Fruktansvärt många efterslängar och smånyp i ryggen, o jag fick en armbåge i huvudet tre gånger. Jag kan faktiskt acceptera sånt skitspel, så länge dom kan ta tillbaka samma skit. Men det var sånna oooooerhörda filmningar!!!!! Jag lirade yttermittfältare och deras fettoback var större än mig, o det var flera dueller som jag ens knappt tog i, o han föll till marken som en pommes frites. Till slut började hans egna klack att skratta åt han :D

Så var det en snubbe som stog med sina järndobbar mot min hälsena hela matchen så jag lackade ju ur totalt till slut. Jag sa några väl valda ord om hans mamma och det spårade ju ur. haha, vår kapten, Olof, som för övrigt är min gamla mattelärare i högstadiet ställer sig lite framför mig pekar på den här håriga gorillan och ba: "DU RÖR INTE GRABBEN!"

Gud vad jag vill lipa åt snubben :D  nääääänänänänänänänänää.... he he he...

Inte helt oväntat får de en straff på en filmning, och jag blev så förbannat sur... och när jag blir så jävla sur så blir jag sugen på kött, jag vill ha en stor gaffel o stoppa i en fet biff *ZACK* o slita i mig kött. ARGH!

Dom var så sjukt efterblivna, det kändes som om dom var beviset på att evolutionen KAN gå baklänges. och hela tiden det hära: "nästa gång, nästa gång, vi ska se, efter matchen" blah blah blah. inte blev det bättre när jag ärligt ser han i ögonen och lugnt säger "Du är ju lika dum som du ser ut"

nej fy farao. Fett tråkigt, för i andra halvlek så avbröt domaren matchen för han "kunde inte kontrollera den".
Jag vill ha tillbaka 2½ timme av mitt liv. Nu. Det var så tråkigt, jag som älskar o spela fotboll o så möter man ett gäng drägglande puckon med päls på ryggen. BORING.


haha, igår i soffan hemma hos mig, jag, Remi & David.

David: Men vadå, tjejer gillar svag svettlukt...
Pontus: HAHAAAAAA, tappade du bort hjärnan på festivalen?
David: Men vadå, det är ju sant, Remi?
Remi: öhm asså...
Pontus: haha, är ni seriösa eller?
David: Amen har du inte tänkt på hur dom brukar ligga mot armhålerna o sådär, det är ju för att dom gillar svag svettlukt!
Pontus: Dom ligger ju vid huvudet, om man kramas o så...?
David: Nä, vid armarna, o typ gräver med nosen uppåt i armhålan, Remi?
Remi: haha, dom ligger vid dina armar för att det luktar värre från munnen! HAAAHAHA
Pontus: HAAAHAHAHAHAHA!!!!!!
David: ha ha ha... amen det finns ju nå ämne i svett?
Remi: aa, typ freoner!
Pontus: HAAAHAHA, sånna finns ju i kylskåp!!!!
David: hihihihihihi
Remi: amen det är ju nå sånt, fermo...freo... vafan
Pontus: aha, du tänker på dom hära feromoner eller vad fan det nu heter, äh jag vet vad du menar!
David: Såe... tjejer gillar svag svettlukt...
Pontus: ahaja...

Tjejer, gillar ni svag svettlukt?


aja, vi syns på stranden! Tjoflöjt ;)

Kommentarer
Postat av: Therése

haha nää men jag har också hört att tjejer gillar svag svettlukt, det är typ manligt på nåt sätt :D helt skumt men... david har nog rätt!!

Postat av: Remi

Ey nu låter jag dum ju!
Klart jag vet vad freoner är för nått...

2007-06-11 @ 16:54:56
Postat av: Lingan

Det går kanske att definiera, det finns ju ämnen på kroppen som tjejer gillar, typ såna som du sa ^^, men vafaan svett är ju nåt som stinker när man lirat fotboll som en tapper å de vet jag inte hur det är med. David 1 - Pontus 1 ;)

2007-06-11 @ 23:50:50
Postat av: Pontus

Therése: Jag ska aldrig mer ha på mig deo eller nåt liknannde, svett regerar :P ?
Remi: du är alltid smart ;) du har väl bara lite otur nät du tänker :D
Lingan: ah, fair ;)

2007-06-12 @ 09:50:56
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Klara

tjejer gillar svag svettlukt! (SVAG)

2007-06-12 @ 11:47:18
Postat av: alexandra

nu ska ja skriva i din blogg varje dag så du inte blir ledsen :9 hihi

2007-06-12 @ 16:30:24
URL: http://alexsandras.blogg.se
Postat av: Pontus

Klara: Dax o dra ut o springa o spara svett på sprayburk o dra lite över sig innan man ska ut då ^^ haha
Alexandra: haha, vafan, ditt lilla grodyngel, det var ju du som var tårögd! :D Jag skriver redan alltid i din ^^

2007-06-12 @ 19:56:34
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: alexandra

haha asså bilden med ditt "oskyldiga öga" är såå fin, hihi...

2007-06-12 @ 20:59:52
URL: http://alexsandras.blogg.se
Postat av: emelies kompis elsa

pontus, ja älskar svettlukt, speciellt din ;)

2008-01-14 @ 00:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback