Jonas H Lindberg, IN ACTION!!!

HAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!!!!!!!



Lägg märke till Partygeneralens "bamse-berättar-röst" helt underbar ^^

"En traaaagisk olycka har inträffat..."

Alex boiii: "OFFER: Jonas H Lindberg" hahahah....


Doffen, en aning hysteriskt: "Du får sova i din säng..."
Lindbergan: "Jag vill inte sova i min säng... Jag vill sova på golvet i Johannes toalett... *ynkligt* ...kan jag inte bara få sova här...?"
Johannes, helt hysterisk: "NEH, NEEEHHHJJ, det går, det går inte!!!"
Robban i bakgrunden: "Joooooo"
Johannes: "NEEEHJEEEEEE!!!!"

HAHAHAHA!!

Kommentarer
Postat av: madde

hahaha fett skön!:D:D:D:D:D

2007-06-04 @ 21:51:53
Postat av: Gurra

hahahahahahahahaha enda felet med det hela är att jag inte var där och såg det, igen har jag insett mitt misstag i att ha valt natur ;p

Postat av: Micce

Helt underbar video, i klass med den från Järna;)
Synd att man inte fick se det hela live.

2007-06-04 @ 22:23:27
Postat av: Martin

Micce, menar du när du va på äventyr i Järna? :P
Lindbergarn griljerar fan, helt rätt att man ska få sova lite när man känner för det, annars kan man ju decka på riktigt...eller?

2007-06-04 @ 22:30:41
Postat av: Wennlund

Stil är inget man kan skaffa, det är något man föds med, Jonas har stil!

2007-06-04 @ 22:37:54
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Joni..

Nämen så det kan gå...Jag visste inte ens att Jonas drack!
btw ..Han fick pris för "Årets JL" i slutet av högstadiet :)
Mötte svettbandet och skärpet :P

2007-06-04 @ 22:39:40
Postat av: Lindberg

HAHAHA!
Ok, det där var faktiskt ganska komiskt. Men det bevisar ingenting; det kan helt enkelt ha varit vem som helst som låg där på toa. Jag dementarar!

2007-06-04 @ 22:42:41
Postat av: Andrea

klockren

2007-06-04 @ 22:49:02
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Lindberg

Måste bara tillägga att Johannes är en skön lirare, lyssna bara på honom under filmen!
Micce: Inte ens i närheten av dina bravader i Järna!
Wennlund: Indeed. Till skillnad från en viss CJ Pontus Sjögren har jag lite stil och värdighet kvar även när jag är litet smått överförfriskad som på filmen.
Joni: Vilket minne du har då!

2007-06-04 @ 23:05:40
Postat av: Pontus

Madde: hah, eller hur ;)?
Gurra: japp, du har förlorat 3 år av ditt liv. face it.
Micce: :D Järna, vi rockade ju.
Martin: Han var ju nere för räkning!!!
Wennlund: haha, klass var ordet. klass.
Andrea: Givetvis ;)
Lindberg: HAHA!!!!! Micces bravader i Järna bleknade jämfört med det här (han fick inte spö av en tattare te.x) Sen förstår jag inte vad du menar med att jag skulle förlora min stil när jag är lite överförfriskad. Värdighet har jag aldrig haft ändå, så det spelar ingen roll. Men gosse, stilen är, som Wennlund så fint påstod nåt man föds med ;)

2007-06-04 @ 23:44:34
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Lindberg

Jag var knappast nere för räkning! Maken till sinnesnärvara får man leta efter. Betänkt att det jag sade fortfarande var begripligt och hade en viss logisk förankring i motsats till Micces svamlande om råttor i Järna.

2007-06-04 @ 23:50:09
Postat av: Olsson

Vad ska man säga? Kan iaf säga att det är Jonas som ligger där och att vi tillslut kom hem :P

2007-06-05 @ 00:35:01
Postat av: Micce

Det fanns visst en logisk förankring i mitt snack om råttor i Järna. Faktiskt så djupt förankrat att jag blev förvånad över min egen förmåga;)
Dessutom valde jag iaf en bättre plats att stupa på än ett toalettgolv:P

2007-06-05 @ 00:46:58
Postat av: Pontus

Lindberg: Du svamla ju som en gris "jag vill ligga i Johannes toalett" och ändå sa la du dig brevid den... t t t...
Olsson: Du borde lämnat honom vid ett annat hus o kollat om han gick in där :D
Micce: "Arsenal, Arsenal" :D

2007-06-05 @ 08:59:57
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Partygeneralen

Haha! Robbans skrik på slutet,
PA PAAA PA PA PAA!
Jag skulle tippa på att de stackarna som valde att inte vara med, ångrar sig vid det här laget!

2007-06-05 @ 09:05:18
Postat av: Roggan

Hahahahah helöt underbart altså, älskar alex smått desperata "jag orkar inte mer" aldeles i slutet av filmen ;) tuff kväll för den stackarn:P

2007-06-05 @ 10:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback