heheheee...

Först Therése:
T: "alltså, 100% är väl dubbla?"
P: "öh...(kollar ner i marken)"
T: "Amen vadå, fan, förlåt, vad är det då?"
P: Du är allvarlig?
T: "omeh, säg då!"
P : "ja, 100% av nåt, blir dubbla..."

och sen Anonym (David):

D: "Asså, jag har väääärsta idén, ränta på banken liksom, det gör ju att pengar växer..."
P: "yä...det är shyst"
D: "aaa, o så blir det ju mer pengar om man sätter in mer pengar!!!"
P: "...mm?"
D: "Så tänk, vad ligger räntan på nu te.x?"
P: "Runt 4% tror jag"
D: "Ja, fatta om vi lägger ihop våra pengar o sätter in på banken! Asså tillsammans, då får vi ju mer pengar!"
P: "va? varför ska vi lägga ihop pengarna för?"
D: "Amen det blir ju mer pengar!"
P: "asså, om jag sätter in 100 spänn och det är 4% ränta o du ger mig en hundring..."
D: "...stopp, nu blev det för många nollor"
P: haha, Amen, säg 10% då, jag sätter in 100 spänn o får tillbaka 110 kr, om du ger mig en hundring o vi sätter in det tillsammans så får vi ju ut 220 kr..."
(tystnad)
P: 20/2=10, vi får lika mycket...
(tystnad)
D: "...ahaaaaa, det har du fan rätt i!"

Gud vad jag tycker om er :D (L)
Vardagen är så kul nu för tiden ^^

Kommentarer
Postat av: Therése

hahaha jag skyller på att jag är kvinna (A)

Postat av: Pontus

Ähhh, skitsnack! Vad sänder du för signaler till alla andra kvinnor? ;D Jag skyller på att du inte gått Ragnhild ^^ pusspåre.

2007-06-13 @ 21:20:47
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: David

vafan... ja va trött, och pontus raggar på 92er

2007-06-14 @ 15:59:45
URL: http://davemeister.blogg.se
Postat av: alexandra

hej pontus din lilla unge :)nu skriver ja här som aldrig förr, tihih..

2007-06-14 @ 23:55:05
URL: http://alexsandras.blogg.se
Postat av: Pontus

David: "trött" pah, jag skyller på att du går Igelsta. Dessutom var det hon som raggade på mig, o hon var 91:a, fuck you btw :D
Alexandra: Jag är stooooor :D haha, ja, se så söt du är ^^

2007-06-15 @ 00:09:13
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback