@ Elias place

Jag, Elias, Gurra & David.

E: En jävla massa reklam om fisk på tv, man behöver ju bara äta det en gång i veckan för helvete...
D: Men tänk om man vill äta fisk MER än en gång i veckan!?
E: Då får man väl göra det, men jag säger att det räcker med att äta fisk en gång i veckan...
P: Jaha!? Vad händer annars, dör man då kanske?!
E: ...Det handlar om balans i kroppen
P: Så du menar att folk som inte käkar fisk en gång i veckan går snett eller liksom vacklar fram?
(Gustav tittar fundersamt och en smula oroande)
D: JUSTE! Och vem säger att det just är en gång i veckan i sånna fall?
P: Exakt! Har du nån egen slags jävla gröngölingsbok som du tittar i, din lilla besserwisser!?
D: HAHA, han tror bara på det där för att Erika säger det som står i Cosmopolitan...
P & G: HAAAAAAHHAAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!
(tystnad)
E: Ska vi slåss om det eller?
D: Bring it on!!!!!

*crash, boom & bang*
(Elias hoppar på David som håller i hans armar, jag kommer som ett bazookaskott och landar på elias, jag skriker ut "VADÅ FISK EN GÅNG I VECKANNNNNNNNNNN!?!?!?!? o sliter iväg Elias)
*AARRGH, UFF, HUUU*

Elias lämnar David handikappad som en Dansk i soffan och hoppar på lilla mig som jag vore ett socialbidrag. Elias är mästare i tjuvknep och vrider mina fingrar bakåt... jag såg döden i vitögat. Men ängeln på högra axeln injicerade några droppar adrenalin och jag slet mig loss o sparkade undan benden för Elias, som föll till marken med David & Gustavs jubel. Sen låg vi o kramades ett tag tills jag moget och behärskat gick därifrån.

Seger!  (Dvs, Du behöver inte äta fisk en gång i veckan, ja, tacka mig... tacka mig...)




Män alltså... Vart är världen påväg?

Kommentarer
Postat av: David

hihi=D de va ganska kul faktiskt;D

Postat av: cecilia

:O!! Sofiero som är den bästa ölen i hela världen!
Fast Magnus är rolig.

2007-06-15 @ 23:27:40
URL: http://tigerharen.blogg.se
Postat av: Pontus

David: Haha, aa vi e ju män, alla män tycker väl om kamp på nåt sätt ^^ ?
Cecilia: Ja, men ingen öl är bra ljummen...

2007-06-16 @ 20:45:15
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: David

ooohnej! då har du inte druckit mycke öl cecilia lilla:P

2007-06-16 @ 21:11:07
URL: http://davemeister.blogg.se
Postat av: Abdullahihedda

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2008-11-07 @ 13:36:05
URL: http://abdullahihedda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback