Dö hårt 4.0

Jag & Skalle-Pär var o såg Die hard 4.0. Tillåt mig börja min lilla recension med en fråga. Vad är det för maskfejs där ute som ens tänkt på att såga denna ytterst underhållande film?

Nä, den här filmen var SÅ Pontus. Mycket explosioner, lagom blod, helikopterjakter, fler explosioner, biljakter (gud vad man behöver ha körkort för att inse ..ja vad ska vi kalla det, magin (?) i att köra fort o krocka med saker! Radiobilarna kan ju slänga sig i väggen! Det här är fina grejjer) Sen så har vi ju jetplanet, ge mig licens till det där o varna Danmark, here I come! Och det viktigaste av allt, filmen hade mycket humor!

Dessutom var det ingen B-humor, utan jag skrattade som jag svalt en lustgastank. ^^

En film mestadels för män och hormonbrudar med lastbil, mustasch och tatueringar. Nevertheless så var den jävligt bra :D



Jag vill också bli hjälte som John McLane, bli polare med högsta chefen i FBI och spöa asiatbrudar.
...fast, jag behöver inte ens rädda USA. För mig räcker det med Sverige, eller vafan, för mig räcker det att spöa en älg eller två, bli polare med Anders Lago och befria Södermanland från tyranernas grepp.

Jag är ju inte kräsen.

/Hjälte Pontus af Södermanland

Kommentarer
Postat av: Hehe

du är tamefan inte rolig... lägger du inte ner den här "bloggen" snart kommer jag punktera dina lungor med en cykelpump

2007-07-01 @ 03:35:03
Postat av: Anonym

ta inte bort mina inlägg

2007-07-01 @ 03:47:38
Postat av: Pontus

Haha, jag skakar redan fuckface. (bäst för dig att det är en dyr cykelpump)

Postat av: Andrea

hörrö jag är tjej och gillade die hard och jag har varken tatuering, kör lastbil eller mustach så vad säger du till ditt försvar? :p

2007-07-01 @ 15:30:34
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: alexandra

hörrö pörrööö

2007-07-01 @ 16:18:47
URL: http://alexsandras.blogg.se
Postat av: Gurra

Die Hard 4.0 ÄGER ju riktigt enormt mycket :D
Oh, och till Hehe: Du kan ta din cykelpump och köra upp i valfri kroppsöppning, kommer du ens i närheten av pontus kommer du antagligen dö hårdare än samtliga die hard skurkar samtidigt

2007-07-01 @ 16:25:30
URL: http://gurrrrras.blogg.se
Postat av: Pontus

Andrea: Det där med mustasch kan diskuteras. haha, nä ba skojja, du är helt enkelt reko ;)
Alexandra: haha, yes? ^^
Gurra: Yä, den var bättre än jag trodde ^^ alla sågade den ju innan verkade det som :) Fy fan va kul det var när han körde på asiatbruden, jag höll på o garva ihjäl mig :D

2007-07-01 @ 16:56:39
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: jonas

nej pontus ha lvar dinna inlägg din blogg e fan bäst mkt bättre än davids..snubben som inte gillade die hard 4 kan ju inte hjälpa att han e efterbliven

2007-07-01 @ 17:14:25
Postat av: Julian och alex

du "hehe" rör du ens en lock på pontus huvud så kommer vi knulla sönder dig din fitta, som en liteh skithög du är. anonym, jävla tönt, säg din riktiga namn vi ska se...

2007-07-01 @ 17:27:57
Postat av: Cajje

Det verkar som att den anonyme typen blev väldigt tyst nu, undrar varför?;)

2007-07-01 @ 21:28:20
Postat av: Felicia

Haha jaaa verkligen, nu blev han tyst. Inte illa att ha privata livvakter :)

2007-07-01 @ 22:36:33
URL: http://feelicia88.blogg.se
Postat av: Pontus

Jonas: hahaha ;)
Julian & Alex: Ah, mina vackra nötter, så söta ni är ;)Som på den gamla goda tiden ^^ haha.
Cajje: ja, han glömde väl bort att han var värdelös, tihi.
Felicia: Det är så det går till i min krets serru ;) En för alla, alla för en. he.

2007-07-01 @ 22:55:18
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Mars Chi

Lovely site keep it i will be back that you.

2008-01-10 @ 20:13:07
URL: http://marschicago.southernblogs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback