Dax igen då, in i dimman!

Hey hoes.

Idag, midsommarafton, så ska jag iväg till Daveboy o grilla och jag har laddat upp med så sjukt stora mängder alkohol att jag nästan är lite rädd. Får jag inga minnesluckor till imorn så måste det ju ha varit nån tattare som snott min sprit ^^ för det här kommer spåra ur :D

Svansen har pool btw, kanske blir ett dopp ^^ Nej, efter vi varit hos han så går jag dit alkhoholen för mig. (lås dina fönster & dörrar) För ikväll så ska jag få samma färg på mina ögon som min katt:

image241

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Din lilla alkoholist!

2007-06-22 @ 16:55:45
Postat av: David

Lindberg! LÅT HAN VA!;D faan va party de va;)

Postat av: Fabmoonlight

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2007-12-21 @ 17:16:35
URL: http://fabmoonlight.blogspot.com
Postat av: Jakobline

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2008-09-16 @ 07:58:29
URL: http://jakobline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback