BILDER!!!

Hehe... Dessa händelser har ju i stora drag dokumenterats, nu skall de visas aswell.

nåra bilder från balen:


1. Skåda våra vackra flickor, ja, givetvis går dom i S04 ;)
2. Emelie & jag.
3. Jag & Roggan i trappan, jag visar en fulländad Ragnhildblick, vackert va?
4. Jag och min ex-baldrottning, si så där smådruckna kanske... haha.

Den Odödliga Lördagen:



1. Tagen strax före 22:00
2. Tagen strax efter 22:00
Inga frågor, tack. ;)



1. Firandet efter vinsten kom omdelbart: Johannes & Calle
2. Hespero Di'walldo Gonzales himself ^^
3. Calle & Jonas... ett perfekt foto taget av vår Rosenberg, den skildrar ögonblicket då Carl går rakt in i dimman, vackert...åhh, så vackert.


 

1. Micce.. en riktig retsticka på fyllan, jag, i egenskap av samhällsupplysare, ICA-kassör & tomat-skärare var tvungen att visa vem som bestämmer.
2. Jesper ger Micce en omgång till.



   

1. Söta som få.
2. Vi käkade upp Danskarna!!... Må ni kvävas av skagenröra... ;)
3. Ah, Puss.



1. Nice cop, bad cop
2. Titta på han! Som ett barn på julafton! :D
3. Kvinnorna i Trosa var så fula att gossarna gav sig på mig... nej, Kvinnorna där gjorde inte skäl för stadens namn direkt...



1. Visst ser jag ut som vår egen Klas Rehn?
2. Johannes racar, jag känner bildligt på stämningen, den är ljuv...
3. Jonas ber till Johannes... "Du.... du är min idol...."
4. För att i nästa sekund falla ihop, medvetslös...
5. Carl, vad har du på hjärtat mån tro?

HAHA, så jävla bra :D För mer info, besök vår filur Alex boiii ---> http://memyselfandstyle.blogg.se

(F)

Kommentarer
Postat av: Olsson

Fy fan vilken kväll! Jag saknar ord...

2007-06-04 @ 01:04:43
Postat av: Therése

va söööta ni 'är :D

Postat av: Camilla

Pontus, du vet att du alltid varit min favoritkusin, efter Lisa såklart, men vad har du gjort med håret? ska du läsa sport på tv4?

2007-06-04 @ 15:42:15
Postat av: Pontus

Olsson: :D Bäst! ^^
Therése: O yeah ;)
Camilla: Amen så går det när du drar till london o lämnar mig i sticket. (jag skulle inte tacka nej till att läsa sport på tv4) :D Du är saknad på torsdag :(

2007-06-04 @ 16:24:36
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

haha mer bilder på bloggarna , thats life!

2007-06-04 @ 19:27:55
Postat av: Klas

hur fan kom jag in i det hela?!

2007-06-05 @ 23:04:58
Postat av: Pontus

Hespero Di'walldo Gonzales: Aarå, det vet du ;)
Klas: Jag kom o tänka på det när jag såg de där leendet ^^ hehe

2007-06-06 @ 01:20:31
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback