Pontus på vift...

"Hej-fraserna" börjar ta slut.
BLÖÖHHKL

Imorn ska jag som den väluppfostrade pojken som jag är ta mig upp till Hedemora (20 mil norrut) med tåg och grejjer för att hämta vår nu lagade bil, för att sen köra hem den.
108455-275


Jag åker hemifrån runt 09:45 och kommer inte komma hem förens runt 18:00 förutsatt att jag inte kör vilse och att alla tåg går som dom ska. Den chansen är lika stor som att Du tycker om broccoli, chansen finns men det talar inte för det.
Vem fan tycker om broccoli föresten, egentligen?

Nåja, jag får väl köpa några tidningar och ni smarta människor som fattat saker o ting som har comviq (guds gåva till mänskligheten) kan ju räkna med att jag slår en pling o kollar läget... och frågar om hjälp till korsord eller bara öser ut en inbjudan till mig till nästa vecka, då är jag ensam hemma... wohooooo

Ni andra som gillar att spendera pengar på 3 och halebob o fan o hans mamma kan ju ta o slå en pling till mig tycker jag, jag har lång tid att lyssna så prata på ba ;)


Kommentarer
Postat av: Lindberg

Broccoli är helt ok ändå.

2007-07-04 @ 23:52:00
Postat av: Pontus

VART är broccoli 'ok' nånstans!?

Postat av: David

mm, menar de.. hatar broccoli:P
men de e rätt pottan, spändera mera

2007-07-05 @ 00:57:27
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: charlie

broccoli är gott + 3 är kung ;)
me löve 3... pöss

2007-07-05 @ 17:17:26
Postat av: Pontus

David: O yeah ;)
Calle ponken: Jag hade högre tankar om dig alltså ^^ Men jag tycker om dig ändå... broccolibarn ;D

2007-07-05 @ 23:24:39
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback