ojski pojski kaptenski!

Det barnprogrammet var min favorit, det där tecknade flytande ö programmet.

jaja, snart tar jag med mig pistol till jobbet, jag är rädd.

Ni kommer ihåg den där finska jäveln som jag skrev om förra måndagen? ja, den sablans alfaidioten träffade jag idag också, jag skulle slänga skräp, massa kartonger o så. När jag kommit ner och jag ser det där mongofettot svansa omkring där så höjjs pulsen, men jag går till containern och börjar slänga i grejjer och VIPPS så är han där o studerar när jag föööööörsiktigt viker ihop kartongerna och slänger i dom...

Så fort han tittar bort så tar jag så många kartonger jag kan se o ba slänger i dom, o så tittar han tillbaka, o jag börjar vika kartonger igen... :D Helt plötsligt så går han fram o ba:

"VA I HELSIK, DU HA JU FÖ FAAN SLÄNGT I PLASTA I MASKINEN" ... heeeeeeere we go agaiiiin!

så hoppar snubben ner i containern och jag fick sån stor lust att gå fram o trycka på "start" knappen, så att han blir mos, och således... ett riktigt kartongkranium HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHH!!!!!!!!!!!!!!!

så plockar han upp en liten bit plastfolie, mindre än en A4 och slänger i den i en soppåse brevid. O jag höll på o bli tokig... Den här totala dryghets Pontjack inom mig omfamnar min själ o tar över.
Så jag rynkar på ögonbrynen, höjjer hakan en aning, spänner blicken i hans äckliga ögon + ett litet lätt hånleende.

"eru seriös eller?"
"VARFÖR SKICKA DOM NER DIG FÖR HELSIKI?"
"amen det där var ju ingenting..." (ser jag ut som nån jävla greenpeaceaktivist eller? jag skiter väl i om du röstade på miljöpariet, du kan fortsätta och hoppa ner i containern vetja, o säg till innan så att jag kan trycka på "start".)
"FÖR HELSIKI, DU VET JU INTE HUR MAN GÖRA"

och VAD gör gubbfan? han tar soppsäcken som han la plasten i och slänger ner hela säcken ner i kartongcontainern, helt jävla efterbliven alltså. Jävla sopspion... dö, din sopa! HAHA

JAJA, sen så hade vi snattare idag också! SOM GJORDE MOTSTÅND O YEAHHH!!!!

Well, våra väktare har nog inte så mycket att göra, i korta drag så tog vi fast en snattare, gubbe, 40+, tar in han på postkontoret medan 6 (!) väktare "tar hand om honom", snattarns mobil ringde och väktarna sa åt han att han inte fick svara, det gjorde han ändå och skickade in ena väktaren i väggen... ojojoj, DÅ JÄVLAR, alla hoppade på snattaren (som för övrigt snodde 3 st fläskfiléer) och slängde honom till marken. Sen kommer 2 snutar dit och börjar prata med honom, då hånar snattaren väktarna.

Farbror polisen säger åt honom att inte göra det, och efter att ha fortsatt efter 3 varningar så hoppade polisen på honom DUNKADE ner honom i marken samtidigt som snattaren skriker "jag blir misshandlad! jag blir misshandlad!" så att det hörs ut i hela butiken  :D

Fy fan va rätt, slå han mer och slå han hårdare var mina tankar. Die mother fucker die, det var faktiskt jag som packat upp fläskfiliéerna, rör o du dör.

image286
Ramlösa, cause' you're worth it

;) Puss!

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Ni vet vad jag alltid sagt om proportionalitetsprincipen; rör du mina fläskfiléer bryter jag nacken av dig!

2007-07-09 @ 17:20:25
Postat av: Pontus

Jag är helt inne på samma spår! Å andra sidan så pajjade poliserna snattarens mobiltelefon...MUWAHAHAH, det får räcka, tycker du inte? ^^

Postat av: Lindberg

Nej, verkligen inte!

2007-07-09 @ 17:24:49
Postat av: Felicia

Din arbetsplats är värre en rena såpoperan hahaha :D

2007-07-09 @ 18:57:09
URL: http://feelicia88.blogg.se
Postat av: Josephine

Han ska bara veta vad vi slänger i den där containern... Som tur är har jag aldrig stött på den där galningen.

2007-07-09 @ 18:59:49
URL: http://josephinemarialinnea.blogg.se
Postat av: Johanna

Hahahahhaahahha, hujedamej!

2007-07-09 @ 22:25:11
URL: http://jallajohanna.blogg.se
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

jävligt händelserika dagar du har på ICA! jag börjar nästa måndag haha ! ;)

2007-07-09 @ 23:01:59
Postat av: Matildan

Jag tror jag har varit med om den där feta finnen. Det är typ vaktmästaren. Han var på mig för att jag inte hade plattat kartongerna innan jag slängde dom... Läskigt att vara ensam på K1 med honom! :P

2007-07-09 @ 23:42:36
URL: http://taperjeansgirl.blogg.se
Postat av: David

invandrare va? jaa... jag säger då de, mångkultur eller säkerhet! puss på dig grabben

2007-07-09 @ 23:48:16
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: Pontus

Lindberg: Mellan dig o mig så kan han gått lika gärna dö, men sånna tankar får sådant motstånd när man yppar dom offentligt ;)
Felicia: Rena soppan iaf... haha
Jossan: Haha, amen vilken affär jobbar du i då? :)
Johanna: "sånt barn han va" ;)
Hespero Di'walldo Gonzales: Fan va bra, jag behöver lite moraliskt stöd... och det kan vara jobbigt o bära iväg liksäcken med den där vaktmästaren ensam... ^^
Mattus: JAAAAA!!!!!!! Han har ju fan ingen jobb den där jävla snubben, han "raggar" på postbruden... sopa. Skrämmer våra svenska tjejer asså, finnejävel. Ja, jag får lust o åka ner till K2 och slänga in skräp i Inter Sports lagerhylla istället... haha.
David: HAHAHAAH, som det där skämtet i Bondoch Saints ;D

2007-07-10 @ 00:16:38
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Roggan

Bra sagt Lindberg, förutom att du inte kan bryta nacken på någon ;)

2007-07-10 @ 08:44:56
Postat av: Lindberg

Roggan: Det är just därför alla måste få rätten att bära vapen, utan en massa licenskrav och regleringar.

2007-07-10 @ 09:06:39
Postat av: Roggan

Då borde du skriva, rör du mina fläskfiléer så skjuter jag skallen av dig, eller så kan du hota med vodkaflaskan :D

2007-07-10 @ 14:33:43
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

haha vi får dela upp honom i 2 delar så blir det lättare att bära ;)

2007-07-10 @ 22:37:49
Postat av: Pontus

Hespero Di'walldo Gonzales: HAHA! Ypperligt, ypperligt!

2007-07-10 @ 23:07:06
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback