ojojoj, för fan vilka dagar...

Well. Klockan är nu 10:11 och jag ska jobba klockan 11-16. Grejjen är att jag på två dagar sovit 5 timmar, och igår arbetade jag 10 timmar i den där jävla kassan asså. Fy fan. Nej torsdag + fredag, ja det hände grejjer o jag har bilder o hela köret men det postar jag när jag slutat jobba.

kom just hem från Alex. Det började med att jag o Lindbergan delade på en 1.40 säng, tills Calle ponken, Alex boiii, o nån Malin skulle dela med oss. Alex la sig ovanpå mig o calle, men mer o mer kroppsvärme bildades, och Alex boiii gled ner mellan mig o Calle, så jag  sov på sidan, ihopklämd mellan Alex och den här Malin. Min ena arm fick inget blod under natten o där låg jag, varm som en jävla kanon och kände hur armen sakta domnades bort.

Nevertheless. Gårdagen var jävlgit bra, men jag har inte tid o skriva nu. Bjuder på en bild från igår dock.
image290

Det spårade ur totalt. haha (jag kan ju bara nämna att Lindberg hux flux försvann, och sen kissade calle på han. HAAAAAAAHAHAHAAHAHAHAHAH)

Igår var det bra besökssiffra av er hos mig på ICA. Hälsa mig idag också, jag är trött på finska galna vaktmästare o sär-kunder. Puss!


Kommentarer
Postat av: alexandra

heeeeej pontus din sööötis :) din groda e hemma nu, ja har ej fått några sms från nån annan änb min kära mamma... de va lite krångel me våra mobiler.... men saknat dje har ja gjort, ses snart i hope :)pusssssss

Postat av: Lindberg

Vilken helt absurt sjuk upplevelse det är att festa loss i Damkärr.

2007-07-14 @ 15:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback