Mayday mayday!!!

ojojoj. Det tog 8 timmar, sen tappade jag o jonas bort varandra. Vi var inne pa Lazur (stallet med 12 barer och en stooor pool) Sa jag traskade omkring dar, full som en kastrull och hamnade med ett gang 25 ariga engelsman, fy farao vilka javlar, vi satt o o sop ner oss totalt, en tequila=10 kr liksom. Dom var readingsupportrar och fast an jag sa att jag var Arsenalsupporter sa valkomnade dom mig som en broder.

Sen hade jag tydligen flippat ur totalt ...he he he... jag har bara fatt det har aterberattat for mitt minne ...tja...det var out of function due to overkonsumering av oh... inte vatten iaf...
Jag hade alltsa tagit olen o hallt den over jonas, tagit hans pengar och slangt ner jonas med klader o skor o allt i poolen. HAAAAAAAAHAHAHA, jag har ju fan humor pa fyllan ocksa. he he...

o jonas vart ju lite chockad: jag forsokte o va snall o bjuda pa lite ol o sa haller du det over mig o slanger mig i poolen, vafan ere for satt...


hehehehe... dag 2 sa sparade det ur igen, saklart. vi har haft en redlos kvall och partat jarnet, o nar vi kommer in till hotellet kl 4 pa morgonen sa sager jonas helt utan anledning: Skaru ha spo eller...

vette fan vad som hande riktigt men jag sparka jonas i huvudet det svarade han med att slanga in mig i tv:apparaten da lackade jag pa riktigt och drog en hoppspark i brostet pa honom sa han ramla in i vaggen. Men Jonas den schoningen  reste sig upp och pangade in nara riktiga javla tjotablengare i revbenen pa mig, da nar han trodde att han vunnit o jag ligger dar livlos, sa gav jag honom en rak hoger pa kaften o han ramla ner i sin resvaska o rakade trampa pa kanten o skar varsta saret i ena stortan o det var ganska djupt sar for det forsade ut blod pa var heltackningsmatta... fy fan vad roligt, dar satt vi o skrattade ihop alldeles gula o blaa. vi mar bra, okej.

Hej mami o papi, an sa lange har jag bara varit nara o fa spo av ett pizzabud, javla oststatare... jag o jonas tar hand om varnadra.

Avslutningsvis: Firma Sjogren-Eriksson har det jaaavligt bra har nere. Ikvall ar det rond 3 och jonas har plastrat om foten. kan det bli battre...


Kommentarer
Postat av: charlie

haha ni e sjuka...

2007-07-19 @ 21:40:01
Postat av: johanna

hahaha, fyfaan!

Postat av: Lindberg

Haha, ett livstecken! Än har de inte dött i alla fall.

2007-07-20 @ 12:09:24
Postat av: Erlandcarmen

Nice security code. Does it work?

2010-05-05 @ 12:23:56
URL: http://erlandcarmen.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback