Man kan ju inte alltid göra sina föräldrar stolta

Eller hur?

Och om man nu gjorde det, om det liksom var en rak linje, då skulle det ändå inte vara bra - utan medelmåttigt.
Visa ord, visa ord. ;)

Det är fett dålig stil av Dig mamma och Dig pappa att 1. Läsa Min blogg. 2. Påverka det jag skriver i Min blogg. 3. Kränka Min önskelistas suveränitet med klotter och tjat om att jag ska laga mat. 4. Dalta och försöka uppfostra mig - Nu är jag 19 bast och kommer vara så som jag är, så sluta försök mer.

Puh. Såe iallafall, det e fan humor att min mamma kallar mig fjortis efter vad jag dokumenterat från Bulgarien. (Vet Du vad? jag skrev ner light-versionen, resten finns på film HAHA!!!!) Såe, Fjortis, Livsnjutare eller ba allmänt schön; jag hade kul i Sunnny Beach:
       
(ledsen att göra er besvikna mor & far, men som ni ser på sista bilden - så blir jag nog aldrig någon orienterare ;)

More to come...
;)
/Eder SamurajFjortis

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Wow, Pontus har kommit i stadiet då han gör revolt mot sina föräldrar!

2007-07-27 @ 23:45:26
Postat av: mad

hejja hejja föräldrarna!

2007-07-28 @ 00:17:14
Postat av: David

haha:D visst e han söt lindberg?;D

Postat av: Pontus

Ni tre, vafan ere här? Backstabb!? Fuck you!

2007-07-28 @ 16:48:14
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback