Lagesrapport:

Fangeneral Sjogren och overste kabinettsekreterare Eriksson tillbaka fran avslutat uppdrag kodnamn: rond 4.
Alltsa, var Malin Hoeg har ju gett indikationer pa det men alltsa... Norska kvinnor ar ju helt underbara!

Rond 3 = torsdagen sparade mest ur for Jonas del. Han vandrade omkring kl 5 pa natten och hallunicerade, snackade massa osammanhangade saker och pastod att han var bla i ansiktet for att jag stampat honom i huvudet - ingenting jag hade gjort - da. hehe.

Den kvallen gick vi omkring med massa hollandare och jag utsedde mig till Captain over the flying Dutchman vilket da var dessa 7-8 25 ariga hollandare... jag tycker om makt alltsa. Vi strosade omkring i staden och jag sa We'll proceed according to plans, left left, then right. och dom svarade: of course, you're the one who finds in this place, we arrived here today. Jaja, jag var ju vilse at helvete, men det racker med lite karisma och sjalvfortroende sa kan man iaf inbilla folk att man kan mer och saledes leda folk. hehe, me like. 

Jonas holl pa o aka pa spo tva ganger den kvallen, forst av nara krogvakten nar han forsokte putta i mig i nan pool, och sen av hollandarna:
JonasAjax!!!
Hollandarna: Shut up, we hate Ajax.

Ajaxxxxxx
Shut it or we'll fuck you up!
Ajax ajax ajax, the best team in the woooorld!!

da fick Fangeneral Sjogren rycka in o radda sin overste kabinettsekreterare...

jaja,  Rond 4, igar, har ju varit overlagset mest crazy med en feeet javla minneslucka pa 4 timmar. 4 TIMMAR. Klockan 22:00 var jag full som en kastrull och stog o sjong pa balkongen, Calleponkens braiga lat: Beutiful girls av Sean Kingston. Pra pra.

Sen gick vi ut traffade nagra Tyskar och Norrman, alla Danskar dissar vi hart. Det sista minnet jag har (klockan halv 2) av kvallen ar att jag dansar pa ett bord med helt uppknappt skjorta och hanglar med en Norsk brud o sjunger grava guld i USA allt vad jag kan. hehe. Sen ar det heeeelt blankt. helt helt blankt. Jonas hade bara gatt i vag klockan 2 till okant stalle med nan annan Norska o lamnat mig ensam.

Till hotellet hade jag kommit klockan 6 och var helt javla sjovild, Jonas berattade allt, for jag hade ju inget minne. Jag hade tydligen tagit fram kameran o sen slagit Jonas pa kaften nar jag filmat o sen golvade han ner mig. (Han vager ju 26 kilo mer... hehe) Da hade jag gatt ut pa balkongen o joddlat... kul o bo pa samma hotell som oss... hahaha
Svensken star o viftar med flaggan o joddlar 6 pa morgonen... haha

Aja, nu undrar jag mest vad faaan jag gjorde dom dar 4 timmarna ensam i Sunny beach...

(Kul att ni tar hand om min blogg medans jag ar borta... hehe fortsatt sa, i love you people) (L)


Kommentarer
Postat av: Therése

KOM HEM NUUU SAKNAR DIG O DINA GULLIGA LOCKAR :) :)

Postat av: Felicia

Tänk, när du var elva år och stod där på Björkestaskolans skolgård med lockarna fladdrande i vinden då trodde jag inte att du bara ett par år senare skulle stå där på bardisken i Sunny beach med uppknäppt skjorta med en norska tätt intill.
Trodde alltid att du föredrog finskor :)

2007-07-24 @ 00:30:35
URL: http://feelicia88.blogg.se
Postat av: Pontus

Kinderagget: OMW 9 timmar to go.
Peter Pan: Haha, vart fan har du fatt finskor i fran :D

2007-07-24 @ 13:43:31
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback