Jävla råttor...

Well, efter jobbet igår så stack jag & Jonas upp till Råsunda för att skåda lite allsvensk fotboll i form av AIK-Elfsborg.
Jag fick en polares gratiskkort, annars hade jag aldrig aldrig aldrig ställt mig i AIK-klacken. Jag märkte direkt att jag stog på fiendeterritorium, annat var det i bajen-klacken, där flödade det kärlek minsan. Tillåt mig yppa några väl valda och inte minst sanna ord om AIK:s supportrar:

Förutom att dom ser lika äckliga ut som dom luktar så förstår dom sig inte på fotboll heller. För att hitta någon AIK-supporter som ens har gymnasieutbildning lär man få vända o vrida på halva Sverige. I korthet så är det ett gäng skabbiga drägg som vrålar ut sin frustration över något som de inte ens förstår sig på. Några scenarion som utspelade sig på norra stå under matchen:

Elfsborg gör ett vackert mål, och folk ovanför slänger sina ölplastglas mot Elfsborgspelarna. Det dom pantade grötskinnen inte hajjar är att gravitationen har en viss påverkan på ölet, slutsatsen: De dränkte sina egna fränder med öl. Snubben framför mig var dummast av alla, han för handen bakåt för att kasta sitt glas och då häller han ut halva ölen på sin egen rygg. Bright.

En AIK-spelare stämplar av misstag en av sina egna i det egna straffområdet varav hela norra stå skriker: "KOLLA DÅ DOMAREN, FRAAAAAAAM MED KORTET!" ...Suck... Dom är helt enkelt för dumma för att fatta att dom är cp.

Konstant rökande. Det är alldeles för många som röker här i världen. DÖ.
Konstant svärande åt domaren, åt Anders Svensson åt de egna spelarna. Fett dåligt ordförråd på den fronten föresten, "HORA HORA HORA" var väl det enda dom kunde säga typ. Jag undrar just vad deras mammor jobbar med...

Jaja, AIK-Elfsborg 0-1. ^^
image288
he he he...

Kommentarer
Postat av: Roggan

HAHAHAHAHAH helt rätt! dessutom har dom inga egna ramsor! :D:D

2007-07-10 @ 13:33:09
Postat av: Holmgren

En bättre sammanfattning av den där "föreningen" får man nog inte.

Postat av: Alexander AIK-LOVER Rosenberg

Hej.
Först och främst. Nummer ett.
Här har du mig, AIK supporter med gymnasieutbildning.
Nummer två. Elfsborg gör mål = ledsna AIKare, vad gör man för att bli av med sura miner? jo minsann. Man bjuder på öl.
Tre. En dag ska du förstå det fina i tobak, grow up ;)
Fyra. AIK har ett av världens snyggaste klubbmärken.
Det enda felet var den kassa kvaliteten du la upp det i.
Du är en sån typisk såsse.
Ciao goldencurlyboi (L)
Snart kommer ett super inlägg på min blogg btw! :) See ya there

2007-07-10 @ 23:19:13
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Pontus

Alex, Alex, Alex, du är alldeles för hård för AIK, du råkade bara välja fel lag, egentligen har du alltid hejjat på Elfsborg, men råkade växla ihop lagen. Lika färger do vet ;)
Jag inväntar med spänning ditt inlägg ;)

2007-07-10 @ 23:28:24
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: ems

Tjo. Är det g.s eller s.b du ska till Pontus lilla?

2007-07-11 @ 00:38:28
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Pontus

Sunny beach Emma lilla ;) whaaay?

2007-07-11 @ 01:01:12
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Anonym

Alex din äckliga jävla pundare! Aik består av misslyckade människor, därmed basta.

2007-07-11 @ 10:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback