Jag må jag leva... (8) ^^

Walla walla!!!
image305
Bild från hotellet i Bulgarien. haha... 19 ÅR! :D

För att ha vaknat upp i någons okänd snubbes soffa med en handduk som täcke så mår jag ba bra, o snart ska jag göra mig ett par Sjögrens-mackor; Brieost, paprika & sallad + oboy & Te. hihi.

Det sugiga är att mina föräldrar är borta o springer orientering, så därför får jag fira Min egen dag ensam. ...Jag undrar om jag inte ska ner på stan o köpa nåt o slå in det i paket till mig schelv... "Från Pontus till Chefen med stort C" hehe...

Föresten kan jag helt ärligt tala om att Varje 26 Juli i 19 års tid så har solen varit framme :) Det ser ut att vara sol idag aswell. ^^

19 år tralalala (8)

Kommentarer
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Grattis på födelsedagen Pontus! Fasen hade jag vetat om att du fyllde år så skulle jag väckt dig med frukost på sängen och bara din speciallampa tänd och le med viiita (gula) tänder ;)

2007-07-26 @ 12:32:49
Postat av: Pontus

Hespero Di'walldo Gonzales: haha, Vilken scen det hade blivit. Jaja, om 365 dagar då väntar jag på dig ;)

Postat av: Josephine

Grattis!

2007-07-26 @ 19:44:18
URL: http://josephinemarialinnea.blogg.se
Postat av: Olsson

Grattis Pontus! Och till Lindbergaren: grattis i efterskott! Händer det något imorgon kväll eller? Vi hörs!

2007-07-26 @ 21:02:11
Postat av: Felicia

GRATTIS, sa det nog hundra gånger igår iof men skadar inte att säga det igen :D

2007-07-26 @ 21:29:12
URL: http://feelicia88.blogg.se
Postat av: Pontus

Josephine: Haha, kul o se dig där! :D
Olsson: Tackarrr, men njaej, tror inte det, jag är ganska slutkörd =/
Felicia: Hi, tack =)

2007-07-26 @ 23:37:30
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback