Hur man sover i nedförsbacke:

Godmorgon Du vackra läsare, hoppas du sovit gott för det har fan inte jag. Allt, allt, allt är egentligen Davids fel. Igår hade jag tänkt att gå ut på stan o ta ett glas vin o varva ner lite men nej nej.

18:50; Skalle-pär ringer: "Tjena, duue vi ska ut o segla o tälta ikväll!"
"jaha, fan va kul, med vilka o var då?"
"Med Alexandra o nåra polare till henne"
"Okay, shyst, när drar vi?"
"Vi ska ta halv-bussen från stan, så du måste ta 19:13 bussen från dig"
...
Så jag gick igenom vad som var viktigast att packa på tio minuter: Öl, sovsäck, öl, några bullar, en filt, badtofflor, mer öl, coca-cola, badbrallor & handuk o nån öl till går väl åt... 

Det tappra gänget var: Jag, Skalle-pär, Alexandra, Filip & Evelina. Vi åkte med Filips motorbåt ut till Slandö kalv och slog upp vårt basecamp.
 

Tält"kungen"
David fick låna mitt ledarskap och inte helt oväntat så gick det åt skogen ;) haha. Han reste det jävla tältet i en nedförsbacke och pajjade tältpinnar. ^^


108455-267
Men där satt vi o myste, grillade lite, lyssnade på musik o bara liksom njöt av livet :)


1. Filip & Evelina. 2. Jag & Alexandra. 3. Alexandra & Evelina.


Jag & Skalle-Pär glömde givetvis liggunderlag så vi sov på klipphällen, i nedförsbacke. Inte nog med det så var jag tvungen att stå ut med Davids jävla ljud...: "hmmm......mmmm....MMMM....HHHMMMMM...." När jag slog till honom så lät han bara ännu högre o började rulla runt.

När vi vaknade hade David med sina spasmer-rörelser flyttat ner tältet 3 meter längre bort i en grop, där han låg:
 GRR.

Efter den natten kunde vi inte annat än vakna upp helt efterblivna:
 

Nej, det var en trevlig liten utflykt :) Tack för igår.

Jag annonserar ut en ny dag gott folk: Onsdag - då går vi ut o tar ett glas vin. ^^

Pusspåre!

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Haha, tältade ni under en kraftledning. Vidare kan man ifrågasätta huruvida ni verkligen seglade om ni åkte motorbåt ;)

2007-07-03 @ 13:14:38
Postat av: Pontus

Huh? Kraftledning? Det var det som var grejjen, David ljög för mig, han sa segla men vi åkte motorbåt istället. men hörrö, onsdag spikat okay?

Postat av: alexandra

mysigt det var igår pottis ;) haha.. börjar vänja med med att allting inte är nedför nu :P pusspåre

2007-07-03 @ 18:56:30
URL: http://alexsandras.blogg.se
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

fan det där lät najs, inte att sova på ett berg dock. Men båta ut till slandö och chilla ;)

2007-07-03 @ 22:32:22
Postat av: Partygeneralen

Var med på vår förfest inför Irland. Limerick ikväll tillsammans med Hammarby-Helsingborg, sen vidare till Telgekällarn! Ring mig!

2007-07-04 @ 08:15:29
Postat av: veronica

låter som en rolig dag
men till ämnet; man får lägg manken till får sådanna fina bilder man får helt enkelt leta sig igenom massa bilder med nakna kvinnor
det är jobbigt men det måste göras

2007-07-04 @ 10:34:17
URL: http://weronikalj.blogg.se
Postat av: Pontus

Alexandra: Haha, mitt huvud börjar få tillbaka den runda formen nu...
Hespero Di'walldo Gonzales: Haha, berget är den del av upplevelsen ;) man uppskattar sin säng mycket mer när man kommer hem :D
Partygeneralen: Okok, låter bra ^^
Veronica: Haha, okay..

2007-07-04 @ 12:50:18
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback