"Helg"

Ciao. Inte för att man skiljer på torsdagar eller lördagar, men för dom flesta är det helg nu. Inte för mig, jag ska jobba idag, imorn och på måndag. Mums.

Igår firade vi Jonas som fyllt 19
 (karatefull, som vanligt). Hans hund (Sissu) och jag har någon slags hatkärlek till varandra. Hunden kommer fram med en slemmig äcklig boll, då kastar jag iväg den ett tag. o sen när min hand börjar bli lagom slemmig så kastar jag bollen över häcken, vilket dumfan till hund uppenbarligen inte vill se och bara kutar rakt igenom... he he he... Sen tog Ludde bollen o kasta upp på taket. HA.
In i dimman ;)
Jag och Sissu tycker inte om varandra, det ser gärna ut så på utsidan... men, nej. Han kommer upp i soffan och ska lägga sig i knäet på mig. Istället tar hundfan sats och skallar mig i pungen så att jag spillde öl över halva soffan. JÄVLA HUNDJÄVEL. Så jag började jävlas tillbaka, jag satt och försökte balansera en halvfull öl på Sissus huvud...och ta raaaa:

 image280
he he he...
Aja, glädjen blev kortvarig, hundfan kastade huvudet bakåt och skvätte ner Jonas ute-ligg-stol med öl. haha

Aja, annars vare schyst mat o sådärva, Jonas mamma hade gjort nå bål, och så fort hon gått så hällde Jonas i en halv vodka och Ludde slängde i lite... ja vafan det nu var. Jaja, smörjan gick ju ner, så det är synd o klaga.
Eftersom jag ska jobba idag, så vinglade jag hem på cykeln vid 12 o sov jätte gott, hemma i mitt alldeles ensamma hus. Som jag för övrigt kommer vara ensam i, i en vecka nu :D MUWAHAHAHA

Jonas & Johan stack ut på krogen, så det här kan ju ha slutat hur som helst, jag gör en uppdatering när jag kommer hem.

Föresten har kvinnorna nedanför dragit till Bulgarien, och jag har baxat deras lösenord till deras bloggar, så jag lär ju blogga i 4 bloggar den här veckan... he he he....:
Alexandra
Therése
Åsa

108455-218

Kommentarer
Postat av: Prins Rosenberg af Bergsrundan

Är det bara jag som tycker Jonas är slående lik doffen?
\ Alexfuckingsander

Postat av: Pontus

haha, längden iaf ;)

2007-07-07 @ 16:35:10
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Josephine

Kul partytrick...

2007-07-08 @ 16:14:27
URL: http://josephinemarialinnea.blogg.se
Postat av: Pontus

haha, Jossan, anar jag en smula ironi? hm? ;)

2007-07-08 @ 16:41:24
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Abdullahiastri

very intersting site ..congratulation..

2009-05-28 @ 08:52:47
URL: http://abdullahiastri.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback