HE HE HE...

Eftersom jag jobbar hela dagen tåmårråw så tänkte jag göra morgondagens blogg nu. Smarre va?

Kolla på den här bilden nedanför - KLOCKREN David=igelsta Pontus=St:a Ragnhild Det syns, det syns!!!!

108455-324

Lite partybilder från veckan :)

Vi ba' schteker.

O Födelsedagsbarnen, Karlsson & Sjögren till höger:
108455-325

Tillåt mig avsluta detta inlägg med ett bauta-bra skämt!!! ME LIKE SKÄMT!
Okej okej okej...
-Vet du vad som händer om en syrian med stånd går in i väggen?
-nä?
-HAN BRYTER NÄSAN!!!!!

HAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAAHHA!!!!! Fattaru!? Näsan!!!!! :D he he he...
Aja, hård arbetsdag tåmårråw 9:00-19:15
Over n' Out / Sjögren

Kommentarer
Postat av: Andrea

hahahahahahha pontare, din korv

Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

haha den va schön! jag vill läsa mer om ICA :D haha

2007-07-30 @ 13:05:19
Postat av: Wennlund

Hårt arbetspass?! Jag jobbar fan 11 och en halv timme om dan, förrut jobbade jag tretton och då har jag räknat bort lunch och middag... fan va jag gnäller jag låter som en jävla arbetare : O... haha vi får styra upp nått nån dag nu snart, hare guld, nu drar jag från jobbet så jag hinner med tvärbanan, ciao!

2007-07-30 @ 21:48:27
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Pontus

Andrea: Haha, varrååååå!?
Hespero Di'walldo Gonzales: ovanstående inlägg, bara för dig ;D
Wennlund: schena schtekarn!!! Ja, gnälla gör vi inte, fuck facket liksom. jao, jag slår en pling ikväll din gamla gamling. ;D

2007-07-31 @ 10:21:33
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Hespero Gonzalliano

haha tack! det ska läsa och njuta av :D puss

2007-08-01 @ 01:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback