Hallå, jag är ju ett i-landsbarn, okej?

PUH.

Imorse hade jag & mina päron  ett så kallat gräl med glimten i ögat. Det började med att dom hade vissa synpunkter på att jag ska packa upp min resväska från Bulgarien. Jag menar, var sak har sin tid, och den skall packas upp - vid ett senare tillfälle ;)

Sen babblade vi vidare och då utbrister far min: "jaha, då gör du middag idag dårå"
"VA?! Vafferå?"
"Nåt ska du väl göra, föresten får du cykla till jobbet (i regnet) för jag ska ha båda bilarna, dom ska tvättas"
"Amen skärp dig..."
"Då får du tvätta ena bilen då"
"...o k e j..."
"Föresten behöver gräsmattan klippas också!"
"haha, det kan du ju fetingglömma att jag gör"
"jaha, köp ett bra tält då"

GRRR

Mor: "jaha, när ska vi fira dig då?"
"Ni vill inte fira mig!!!"
mor & far: "MUWAAHAHAHAHA"
far: "och du verkar inte vilja bo kvar här hemma?"
"Nähä!? Vilken utmärkt observationsförmåga..."
"Vi åker ju bort om några dagar i tre dagar sen..."
"så tråkigt...HAHA, då blire fullt party här kan ju ni fatta.... he he he... vill ni behålla nåra takplattor kvar kanske?"
far: "Vill du behålla pannloben?"

hehehe. men det var som sagt en diskussion med ganska mycket glimt i ögat ^^ (Dessutom borde Du pappa veta bättre än att hota mig, eftersom det var Du som  fick ett brutet revben förra gången vi låtsasbråkade....HAHA)

Aja, igår var jag hos Tamara dårå, fy fan alltså, det hela var en försmak av himlen, där kommer jag o David & Linus till festen, o så ere bara vi som är killar där - just då, och 18, arton kvinnor :| amagad :D
       
Ah, ni ser - svårt o inte trivas ;D Jag hade jääääävligt kul, och idag så satt jag o vilade i kassan i 5 timmar o tjäna 900:- . Livet leker.

image318
ZOOLANDERS!!!!!!!!!  Blue Steel ;)

FETT BRA, David la sig bekvämt som ett S runt toalettstolen efter ett tag och jag gick omkring på rosa moln och jag har en tendens att bli puss & kramgo på fyllan, en akilleshäl som är... okej ;)
Skönt med en hemmafest efter allt röjj på krogen o så. Tack Tamara :)

Nu ska jag laga maaat!

Kommentarer
Postat av: alexandra

snygga pojkar som grodan sakar mkt :( snart jobbat klart, iaf så hr mkt, då måste vi ses som tusan :) hihihihi <3

Postat av: Pontus

Hi, När har du jobbat klart då? Klart vi ska ses :)

2007-07-29 @ 22:37:17
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Felicia

Jag brukar packa upp min väska ungefär två veckor efter att jag kommit hem :D Det hör liksom till.
Tack för igår, very nice

2007-07-29 @ 22:55:23
URL: http://feelicia88.blogg.se
Postat av: Joni..

Blue Steel såg jävligt bra ut :) iaf från Pontus sida! David..vet ja inte riktigt..

2007-07-29 @ 23:48:42
Postat av: Tamara

Tack själv du :D

2007-07-30 @ 00:22:02
Postat av: Pontus

Felicia: ^^ Allt saker ligger på olika priorteringar... ;)
Joni: HAHA, tackar ;) Får ta o träna upp David alltså... ^^
Tamara: hi :)

2007-07-30 @ 08:31:58
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback