Hallå alo!

Dagen är sjukt jävla grå faktiskt. Det regnar. Alla andra jobbar. Jag har just klarat ut Command and Conquer 3. Just nu har det liksom infunnit sig ett tomrum: "jaha, vad gör jag nu då?"

Så jag kom på att jag kan ju dela med mig av ett skämt ;)  Det är ju på skojj, så den som tar åt sig får spö.

okej okej okej... hehe. Det var en gång en Svensk, en Syrian och en Irakier i Södertälyeah och plötsligt kom det fram en ande till dom och sa: OBOY OBOY, ni får en varsin önskning uppfylld. Syrianen var först ut:
"jag vill att alla Syrianer ska enas och flytta till Syrien och leva ett gott liv..." Poff, så gjorde dom det.
Sen var det Irakiern: "Jag vill att det ska bli fred i Irak och att sunni och shia kan leva sida vid sida i Irak så att vi kan flytta tillbaka" och så försvann alla Irakier.
Sen var det Svenskens tur: "Jaha...? Så vadå? Syrianerna är i Syrien och Irakierna är puts väck? Bara borta sådär? hum... jaha.... ja, men ge mig en öl då."

...WAAAAAAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Den e så jävla bra att Du inte fååår säga att den är dålig.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Haha, Pontus, syrianer kommer väl ändå inte från Syrien!

2007-07-12 @ 15:07:08
Postat av: Pontus

Whateverrr, du förstår väl poängen :P Vad kallas dom från Syrien då föresten? Turkar eller? äh, jag fattar ingenting.

Postat av: Roggan

Den är dålig.......................................NOT:D

2007-07-12 @ 15:51:24
Postat av: Elias

1. syrianer kommer oftast inte från syrien.
2.dom från syrien kallas syrier...syrianer, syrier get it?
3. kuk på dig och dina smyg rasse polare.

2007-07-12 @ 19:53:01
Postat av: Pontus

Haha, Hörre Elias ponken, häng inte med läppen nu... ;)

2007-07-12 @ 20:06:10
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Miriam

Pontus, du får allt ta och passa dig...

2007-07-12 @ 20:44:19
Postat av: Victoria

Haha, syrianer har inget eget land.

2007-07-12 @ 21:52:36
URL: http://immpuls.blogg.se
Postat av: Pontus

Miriam honey, du vet att du e min favvo och att jag ba driver ;) (L)
Victoria: jag vet ;) men det förstör ju inte poängen ^^

2007-07-12 @ 22:05:56
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: mad

jag då? svikare...

2007-07-13 @ 13:30:05
Postat av: Pontus

Mad gumman, du är ju en klass för sig. hallå?

2007-07-13 @ 19:52:22
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: hahaha

"Roligt" skämt, det som är ännu roligare är att innan man försöker dra ett skämt bör man veta vad man pratar om :P assyrier/syrianer har IDAG inget land men när vi hade det så sträkte det sig över hela mellanöstern och lite till. Alltså har vi inget med syrien att göra eftersom vi fanns innan själva landet grundades. De som är från Syrien kallas syrier, sedan så visst de snodde namnet från vårat rike kolla vilket Syriens president själv erkänt, kolla själv ---> Assyrien ta bort as så blir det Syrien :)!

2007-07-13 @ 23:40:14
Postat av: Pontus

Jag tackar ödmjukast för historialektionen och lovar att läsa på mer innan jag drar ett till skämt ;) Ha en bra dag bästa läsare ^^

2007-07-14 @ 09:58:49
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: -

"Det heter in syrier utan syrianer.."
"De kommer inte från syrien.."
Men spelar det nån roll? haha..
Man fattar ju som sagt poängen ändå.
Pluss att det finns ju inga andar heller!
Eller?
Fler sådana skämt tack! ;D

2007-07-15 @ 16:03:01
Postat av: HAHA

Jodå det spelar någon roll...det är som att jämföra svenskar med iranier, inte samma religion, kultur historia osv ;)

2007-07-18 @ 15:09:25
Postat av: Olle

HA HA HA väldigt roligt skäämt SAJK

2008-03-19 @ 22:10:48
Postat av: Daniella

hahahah såå dåålig jaaao,,och vi e inte från syrien:P

2008-04-12 @ 22:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback