haha...

Jag ser det framför mig. Jag sitter där i kassan K.O, slår huvudet i skärmen (gör inge, mina lockar har en dämpande effekt och tål förmodligen granatsplitter) ligger o snarkar på bandet samtidigt som varorna på bandet ger mig en varsin käfting. Det är helt enkelt bara o hoppas att alla köper toalettpapper och inte vinäger o sånna hårda saker.

Appro på vinäger så hade chefen ner en hel hylla med sånna och pajjade alla utom en flarra för några dagar sen. Men han e Ruuuulig för han skrattar åt allting ^^

Typiskt en sosse i mitt läge och ringa facket o hitta nån paragraf som skulle stödja dom till att inte arbeta pga extrem utbrändhet & morgonfrilla. Fy fan.

Aja, tack för igår gott folk. Jag drar, Pusspåre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback