Dumskalle!

Heeeey..

Igår kväll när jag skulle gå o lägga mig fick jag en impuls att ta fram yxan och gå ut o jaga lite. På mitt nattögsbord ligger två bilder på syrran och en lapp där det står: "Hej Pontus! En bild att ha i plånboken och en att ge till Remi" /Mamsen   .....!?!?!?

Jävla Remi, Du har smörat in dig hos min morsha värre än Jonas & David tillsammans. Grr...(och du kan ju få köpa fotot om du vill) ^^



Varför varför varför.
Jag har 3 nya meddelanden i IQ svar, sen lyssnar jag på dom och det är bara ett utav som där det faktiskt är nån som säger nåt. Dom andra två hör man bara ett snabbt  *klick* på. Och det här händer ju ganska ofta.

Det betyder att det är nån fåne där ute som suttit och lyssnat på mitt patetiska mobil svar: "eeeehmmm, tjena! Det är Pontus, hum... jag kan tyvärr inte svara just nu, men om du vill lämna en kommentar så kan du ju göra det på Pontmeisters.blogg.se, herrå"

och sen ba lagt på. Vad är det för vits med det? Det stör mig.
image257

Grr...

Kommentarer
Postat av: Remi

Du ska vara jävligt glad över att hon inte la fram 2 bilder på sig själv och sa samma sak...
Anyway, CALL ME! Jag vill ha kortet.

2007-07-04 @ 17:57:00
Postat av: David

soooeta remi;D grattis btw!

Postat av: Pontus

Remi: hahaha, det är phase 2, vänta bara ;) Bilden kan jag lägga på din grav, jag gillar ironisk humor... ;)
David: ...

2007-07-04 @ 19:05:37
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Anonym

Naaw sweet, lycka till Remi och lillasyster

2007-07-04 @ 19:35:20
Postat av: Felicia

ja som skrev förra

2007-07-04 @ 20:23:13
URL: http://feelicia88.blogg.se
Postat av: Pontus

Hörro Peter pan, ska jag blocka ditt ip-nummer kanske?! Ingen uppmuntran till det där tack. Jag vädrar hedersmord... ;)

2007-07-04 @ 22:41:55
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Felicia

Ojdå, shit nu ligger man risigt till :D

2007-07-04 @ 23:29:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback