Ännu en dag på ICA

Yes box, dagen är avklarad o jag är lite rikare. Det här med att gå till jobbet är inget man bara gör hux flux! Det gäller o förbereda sig, kolla här ba:

* Frillan ska ligga sådär halvseriöst och lite småstekigt på samma gång.
* Att träna in själva robotblicken tar 5 minuter, 10 om man ska göra det direkt efter man borstat tänderna.
* ICA-tröjjan måste vara strykt korrekt, inga veck eller dylikt, sånt gör att kunder får Willys känsla, och det är inte inte inte okej.
* Hakan skall vara något upplyft vilket visar kunden vem som bestämmer och vem som bör hålla sig jäääävligt passiv, ta sina varor o försvinna utan o bråka.
* Ögonbrynen skall vara kammade bakåt vilket passivt framstår som finess, elegans & stil - och kunden får således intrycket att kassören ser trevligare ut.

Idag var den en snubbe 70+ som drog sitt ICA kort men inte kom ihåg koden:
"Du råkade tyvärr slå fel kod igen"
"jahapp, då skiter jag i det, men vet du vad jag vill?"
"hum.. nej?"  (hur fan ska jag veta det liksom? ^^)
"jag vill att du ska ändra kod på kortet... seså"
"amen det kan inte jag göra... tyvärr"
"DET KAN DU VISST!"
"Nej."
"DÅ GÅR JAG!"
(hurra hurra hurra)

och sen den andra snubben 30+
"vill du ha kvittot?"
"njaeee asså, du skulle sett igår asså, jag hade en sån här fet bunt med kvitton: *håller händerna isär som om det var en fisk på 8 ton han mätte upp* ja, och det var... ja, det var fan helt jävla sinnesjukt asså... "

Jag säger då det alltså. Nej, nu ska jag i egenskap av ensam hemma: vattna blommorna, åka o handla och sen laga mat.

Herrå! Puss.

Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHAHAH ser fram emot när jag börjar jobba, eller mest åt dessa knäppgökar ;)

Postat av: Pontus

Haha, jag ska hälsa på dig o terrorisera dig varje dag... MUWAHAHAHA

2007-07-08 @ 00:18:12
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Elin

haha, fan va kul! ICA jobben liksom....jag bor också ensam, så jag förstår ditt liv!! Jag vet inte riktigt hur man lagar mat?! :S

2007-07-08 @ 16:02:06
URL: http://elinodells.blogg.se
Postat av: Pontus

Haha, man tar bort plastfolien och stoppar o micron ;)

2007-07-08 @ 16:38:02
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Josephine

Du går in på design och sen redigera stilmall. Sen byter du bara url efter background till nån mysig bild som du gillar. Finns säkert fler sätt att få snyggare bakgrund men så gjorde jag i alla fall... Good luck!

2007-07-08 @ 16:56:55
URL: http://josephinemarialinnea.blogg.se
Postat av: Pontus

Men hm. Alltså, om jag har en egen bild på datan då? Hur får jag den till url grejjselimojs? :S [email protected]

2007-07-08 @ 23:21:16
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback