Adjö!

Alright, firma Sjögren/Eriksson drar till Bulgarien och för fan vad folk omkring sig är oroliga - med all rätt. Mina kära arbetskamrater på ICA är på mig heeeela tiden: "ta det lugnt nu" "ojojoj, hur ska det här sluta?" "Akta dig för kvinnorna där nere!" o sen får jag höra samma skit när jag kommer hem.

Det är alltså jag o Jonas som drar. Han är snubben med världens fulaste kalsonger, oranga/turkosa med zebra-svarta ränder, samt namnet FRANK på rumpan. Jag & han i ett helt vanligt telefonsamtal:

"Tja rä Pontus"
"Tjena ditt lilla telefonluder!"
"amen tjabba fetto"
"gör duråh?"
"äh, inge, do?"
"nah, sitter härva o tänker lite, du, du förstår väl att jag kommer ta upp minst tre kvinnor till hotellet varje dag?"
"haha, amen du skulle ju fan kunna dra på en man om han hade klänning på sig. Du förstår väl att jag kommer kasta ner dom för balkongen ner i poolen så fort dom kommit in?"
"Nej, det kommer du inte, det vet du"
"aja, jag har inte tid med dig nu I've urgent matters to attend to"
"Amen Pontus, jag kommer förbi om 5 min"
"aja, det blir bra"
"käften"
"far åt helvete"
samtidigt: "he he he..."
*click*

Ni ser. Bundisar. haha.
Såe iallafall. jag e fett skraj för o landa med flygplan, o med min otur lär vi väl störta. Så till den obligatoriska "om jag dör listan"

1. Elias, eftersom du både har mindre och färre medaljer än mig och alltid sett upp till mig, så får du mina.
2. Alex boi, Charlie & Lindbergan, ni får se till att den här bloggen har kvar en smula humor och lite anti-propaganda mot dom där rödingarna.
3. Alla ni Ragnhildare där ute kan få en kopia av mina betyg som ni kan få skrämma era föräldrar med.
4. Micce & Malin höeg, ni får mina Arsenalsaker, så att det blir pli på er.
5. Kom ihåg mig som en rar glad gosse som inte ville nån illa ;D

Föresten, skulle jag stupa där nere så skulle jag vara fett lack om ni gick omkring och pratade om mig med några som helst positiva adjektiv - det kan ni göra nu istället så får jag ta del av dom ;)

Ha en bra värld, och kommer kameran hem i gott skick så lovar jag en vacker youtubefilm. Jag har gett mitt lösenord till nåra erfarna bloggare som håller liv i bloggen under tiden. Håll till godo & ADJÖ! Puss!

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Jag skall hålla utkik bland Aftonbladet och Expressens rubriker om två unga södertäljebor som avlider i Bulgarien.

2007-07-16 @ 14:40:01
Postat av: charlie

va fan, ge mig pw ;) så ska jag blogga ösnder!

2007-07-16 @ 16:59:10
Postat av: David

de e väl ändå luftgroparna som e nått att oroa sig för? när ja va 8bast störtdök vi i 20sekunder för pilotfan inte fick upp planet...
Charlie, allt har ett pris... och ja har grabbhalvans lösenord;) englund.d@@hotmail.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback