vem är du lik då? ett lik kanske (HAHA)

Jamen go kväll, hoppas du har haft en bra dag, för vet du vad? det har jag, shihi.
asså, jag har alltid trott att britta båvner (vår svensklärare) varit en undercover-galen-forskare.  hon har allt utom det här gurglande skrattet från strupen samt skägg. men i övrigt har hon ett iskallt yttre kombinerat med omedvetna (?) ondskefulla kommentarer som diggar tätt. den idag mot olsson var oerhört kul, jag rent utav skrek av skratt. hon babblar om drama o massa pjäser varav hon plötsligt avbryter sig o tittar på olsson och utbrister: "Nämen jag tycker du alltid äter när jag ser dig"
HAHAHA; jag säger ju det, hon e helt crazy. jag föreslog för olsson att han nästa gång borde kontra med "mhm, o du borde passa på o äta medan du kan, hur gammal är du egentligen, 175?" men aja...

aja, all ära till malin saken som tipsa om den här länken, där kan du se vilka kändisar du är lik.

http://www.myheritage.com/FP/Company/face-recognition.php

jag la in mitt msn-foto och jag var lik dessa figurer:

Gareth gates, Brendan Fraser, (HAHA en tjej! Rachel Mcadams), Ian somerhalder, Gary valenciano, Gary sinise, HAHA Nick Carter

jag säger då det asså...
heppåre roggie,
- Vad är kommunism egentligen, pappa? undrade sonen
- Det är när alla får sina materiella behov tillfredställda, svarar pappan artigt
- Men vad händer om köttet tar slut?
- Då kommer slaktaren hänga upp en skylt på dörren där det står "Ingen behöver kött idag".

^^


Kommentarer
Postat av: jossan

Britta, hon är banne mig ett kapitel för sig! Ytters underlig och har förmågan att säga "Oh Drear" en gång i minuten.....

Postat av: Casperlovise

Very informative...God Bless

2009-03-05 @ 09:07:50
URL: http://casperlovise.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback