shihi^^

En präst var döende, och han skickade efter två kommunister. När dem kom dit, bad prästen dem att ställa sig på var sin sida om sängen där han låg. Prästen låg där och log. Till slut frågade kommunisterna varför de egentligen skulle vara med när han dog. Prästen svarade:
- Jag vill dö som Jesus gjorde. Mellan två tjuvar.

hahaha, o den här då:
Kommunisten Lars Ohly hjälpte en gammal tant över gatan. Sedan sa han:
- Nu röstar väl tant på mitt parti?
- Nej, det är mina ben som det är fel på - inte huvudet!

^^
ha en bra dag hörrö ;)

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Hehe...

2007-01-18 @ 14:10:39
Postat av: Anonym

Du överträffar dig själv hela tiden? hur lyckas du? faan tänk på att du var sosse för ett halvår sedan!!! Vill inte ha en Lindberg nummer 2

2007-01-18 @ 18:55:22
Postat av: Roggan

Vet inte varför din blogg inte publicerar mitt namn
det var i alla fall jag som skrev förra inlägget
MvH/Roggan

2007-01-18 @ 19:20:18
Postat av: Roggan

Passa dig så att jag inte skjuter ner dig med min luftvärnskannon;)

2007-01-18 @ 19:21:10
Postat av: Markjohanna

Hi, I just wanted to say that I really like your site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback