Ojojoj, här sitter man, förkyld som en sosse

och pluggar affärsjuridik, ett djävulens påhitt de där.  det är verkligen saker som man egentligen inte bryr sig om, och om man någon gång undrar någon rörande rättsväsendet är det ju bara o rycka tag i en gammal gråklädd kavaj gubbe på stan så ska vi nog se att han rablar vad du vill.

just det här ämnet är så förfärligt tråkigt att man gång på gång på gång sitter där och har läst ner en sida men upptäckt att man tänkt på annat och därför måste börja om igen. detta sker konstant, så efter 37 minuter så är man kvar på miljöbalken och fan o hans mamma. och inte nog med det så har man en konstant liten röst i huvudet som väser: "tänk vad skönt denna junidag när du vaknar upp bakis och arbetslös, tänk vad lycklig du är då". 
appro på miljö så är vår käre lärare "piiiiinka kan ni gööööra på rasssteeerna" dvs jörgen miljöpartist! därutav hans outtröttliga mässande på lektionerna: "ja, och om ni kopierar så kan ni väl kopiera dubbelsidigt så spar vi lite skog"  lite små kul sådärva.

och jag är ju en sån där förbaskat olycklig jävel när det gäller både tur & kärlek. loggade in på mitt spelkonto på svenskaspel.se just och där står det: "Pontus Sjögren, saldo: 1kr" ...jag ska fan öppna ett spelbolag istället. suga pengar av andra o bli olidligt rik och sen åka omkring i min helikopter som är full av andras pengar som jag tjänat tack vare att de trodde att de kunde nåt om fotboll hä hä hääää.

nej, nu knäckte olsson sönder mig totalt. vi prata just om affärsjuridiken på msn...  han är fan i dryghet: Pontus^24. här sitter jag o sliter halvt ihjäl mig o så trampar han på mig som om jag vore en kommunist. 

Olsson säger:

jag siktar på mvg

Pontus, säger:

varför pluggar du bara en dag isf?

Olsson säger:

det borde räcka

Olsson säger:

värst vad du var seriös idag då..

Pontus, säger:

haha du e ju knäpp i huvet, en dag för att få mvg i lars molin ämne?

mår du bra?


Du har precis skickat en vibb!


Olsson säger:

hehe

Olsson säger:

jadå

Olsson säger:

det brukar funka

Olsson säger:

ligger bra till nu

Pontus, säger:

dårah?

Olsson säger:

och det är inte bara en dag, utan en genomläsning

Olsson säger:

som brukar räcka

Pontus, säger:

VA!?

Nej, ut till rutan med olsson och sen om 5 år ska jag schteka förbi i min helikopter och landa på hans hustak 3 på natten, breda ut min gyllenne mantel och när han hoppar ut där i sin nattmössa o säger :" Vet du vad klockan är egentligen!?" ja, då ska jag först be han kyssa min ring, och efter det ska jag titta på honom och säga "klockan? jadu, den är jävligt... jävligt dyr" HAHA

hämnden är ljuv olsson lille ;)


Kommentarer
Postat av: Olsson

Ja du Pontus, eskapi kan vara skönt ibland, men låt det inte gå till överdrift...

Vad gäller pluggandet inför provet så gör alla på sitt sätt. Anledningen till att jag bara läser igenom allt en gång är inte att det räcker för mvg, utan att jag inte orkar läsa mer, sen får det gå som det går. Du ska veta att jag är imponerad av dig; att du orkar plugga flera dagar innan och läsa igenom det ett flertal gånger (det skall också tilläggas att du har ett extrajobb).

Ha det bäst!
/Olsson

2007-01-16 @ 16:26:01
Postat av: Lindberg

Olsson, sluta leka hobbypsykolog. Sedan tvivlar jag starkt på att det går att göra ett verb av substantivet eskapism.

2007-01-16 @ 19:22:43
Postat av: Pontus

jaja, eskapism är underbart. pröva själv vetja, o ryck upp dig din gamla varg. iof behöer du egentligen inte gå på provet det är bara o göra som i org o led ^^, inte sant? :D jävligt lyxigt. aja, ba skojja olsson, du får ju inte bli ledsen, det var ju inte schelva meningen, som plåster på såren ska du få sitta fram i min helikopter sen.... zack-zack-zack-zack ^^

2007-01-16 @ 20:29:17
Postat av: Anthonyida

Good people of togo i was here ok.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback