Jamen de fredag.

ikväll ska jag bryta mot min policy. Under tre år på ragnar har jag aldrig pluggat på en fredag. idag skall trenden brytas, och marknadsföring i dess ljuvaste form skall bli nedskrivet från min data, med start, NU

och ja. jag har en förträfflig träningsverk, min stackars mage... stackars stackars.
nyliberal=nerskräpare.

fan vad jobbiga alla människor är på msn, som svarar med "sj?" det känns som ett titta-ner-på svar, liksom att man inte orkar skriva ut själv? , skam skam. pga o sånna hajjar jag ju, men "sj" är så fel, så fel.

nej, skriver mer sen, ska ta tag i min skolgång se till att man blir nåt, förutom att sitta vid en kassa resten av livet... undra hur lågt oddset är på det... aja, TJOFLÖJT.

Kommentarer
Postat av: Emrebenedicte

Congratulations on a job well done. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback