haha, ett fan, WOO

jag skrev fel till min egna adress och har hittat ett riktigt fan, istället för min vackra pontmeisters.blogg.se
så har nån schöning skapat pontmeister.blogg.se

hoppas han skriver bra, annars kanske någon byxlös pingvin med hängslen får för sig att blanda ihop våra, och det går ju inte alls för sig.
idag har varit en bra dag, på så sätt att arsenal vann med 2-0 med en man kort, och nu ska jag o jonas supa o slåss på krogen. wunderful, indeed.
och jag har fortfarande träningsverk... det är sämst.

och sämsta skämtet jag hört idag är fan: Hur många indianer får det plats i ett träd?
- En hel stam! 
det är så man vill gråta och dra några nackskott på sig själv.

och de här då, hört på bussen... haha
Vad är det för skilnad på en pizza och en polska...?
Du kan få pizzan utan svamp!

herrå

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Haha, den andre pontmeistern verkar ju skum som fan. Ni pontusar är ett konstigt släkte...

2007-01-14 @ 20:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback