där ser man...

haha, världen är visst ondare än vad jag trodde. på aftonbladet finns frågan "är det ok att kalla utvecklingsstörda för 'miffo' ?
antingen ja eller nej. häpnadsväckande har 30% av svenska folket svarat att det är okej.
människor är så onda, i smyg, men ändå förskräckligt onda. ^^  jag tycker det är okej o vara ond, men då måste man fan vara ärlig på samma gång. man får passa sig för dom som är smyg-onda, jag menar, dom riktigt synligt onda människorna vet man ju var man har liksom.
de andra kan ju vara vem som helst.

...appro på ond människa. igår var jag o jonas ute på krogen, och eftersom vi blivit nyttiga drack jonas alkoholfria drinkar (o så vara han faktiskt chaufför, men det är en sekundär anledning;) och jag tog nåra smirre ice, men sen kom huligan-viktor (en riktig schöning den där hallberg asså ;) och berätta om sina fotbollsfighter i england där fulham-everton drabbade samman, så bjöd han mig på en öl och den osynliga regeln säger ju att man givetvis ger tillbaka så det blev nåra öl tillslut... fan ingen ordning på pontus inte.
aja, åter till den onda människan, blond tjej 21 år, säger: "duuu, om det nån gång skulle bli en fantasy film i sverige så borde du ha huvudrollen, för du ser ut som en sagoprins"
vad säger man? man blir ju lite galen, först en indirekt förolämpning "fantasy film i sverige" vadå? tror hon att jag inte kan engelska kanske?! att jag är ett 'miffo'?!  och sagoprins, c'mon baby, hur gay låter inte det?!
så, med min mest romantiska röst svarar jag; "vafan menar du med det?"
så drar hon i mina perfekt lagna lockar o pajjar frillan, som om frillan gör en sagoprins liksom...

DÄR har vi praktexempel på en synligt ond människa. hmpf. bah hambug. (så säger joakim von anka)

aja, over and out ska segla min mini-skuta mot marknadsavföringens vackra öar samt anlägga en visit hos historia residenset och när jag ändå är ute o kör så kan man ju snegla lite på affejurren, de najs.


Kommentarer
Postat av: Lindberg

Sagoprinsen Ponsjo, gud vad gulligt...

2007-01-14 @ 20:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback