ZIGENARE, [Tjenare], på skämthumör idag asså ^^

jaja, sitter här o läser gamla blogginlägg man gjort på lunar, det är lite kul de dära, hur folk får en uppfattning om en genom att bara läsa bloggen, ibland på krogen kommer det fram folk jag aldrig träffat som frågat är du "Pontus med bloggen"  ...jag vet inte om det är bra eller dåligt... 

 jag tänkte klippa in lite klipp från min braiga lunarblogg:
 

det finns en person i vårt lag ( en liten blanding av allting kan man tycka) men påstår sig vara en från Filipinerna, vi kallar honom rishjärna med tanke på hans intelligens, rätt logiskt alltså.

på senare tid har även smeknamnet ”näsan” kommit upp efter att han kollat i luften efter en boll och då sprang in i en vägg och bröt näsan.


han har en röst som en flicka och skriker som en bäbis, hans namn är jerry a.k.a sneöga.


hela han ÄR en tradegi, verje träning är det nån som får för sig att slå han, och det värsta är att han tycker det är kul.


tragiskt..
En riktig schöning ^^ haha

vissa delar på vårat älskade ragnar har man klarat av... som denna hära va;

Viktoria
Viktoria.
Tis 14 mar 2006 15:43 (Uppdaterad Tis 14 mar 2006 21:14)
Livsstil, 63 läsare totalt
(vår engelska lärare)

skriver man Viktoria i word på ragnar, bläddrar ner till synonymer borde det komma upp;

1. manshatare
2. diktator
3. sadist
4. femenist fanatiker

följande citat är helt sanna, jag är rädd på våra engelska lektioner. hon smyger runt som en orm, och utan man vet ordet av...


"It's a capital E on English"
"oh, i'm sorry.."
"you SHOULD BE"


"sorry i'm late.."
"HAHA, i'm SURE you are.."

"...it looks at least like the girls have everything in order"

"It feels great to be back to a class i know, now i don't have to pretend to be nice..."

onekligen tar hon hand om smörare på bästa sätt, en grej jeff sa förut är svårt o glömma, den var så klockren..

"oh, my lady, i can hand out those papers for you"
"eh, well, i'm sure you CAN" sa hon, o dela ut dom själv ^^
hehehe...

Kommentarer
Postat av: Anonym, Mxcxe

Hehe, attacken uppskjuten tills imorrn, se upp! ;-)

2007-02-21 @ 19:02:43
Postat av: Pontus

Tag akt! Du simpla människa, ty i mina ögon är du blott skugga och stoft. (alla attacker besvaras med dåliga skämt och falsk sång i form av "blinka lilla stjärna" baklänges) aknilb allil anräjts osv. Proceed with caution.

Postat av: Madonna

hörru gullhuve, tycker att du någonstans borde skriva att det är jag som e den proffsiga fotografen som fotat bilden på dig ;O

2007-02-23 @ 22:15:09
URL: http://fcukthis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback