Välkommen till min "Must-Die" lista.

min näst högsta önskan just nu skulle vara att stoppa in lars molin i tecken 4 och välja nån riktigt farlig snubbe, typ "gun-jack" eller Law  och bara spöa skiten ur han så många gånger tills jag får kramp i fingrarna och träningsvärk i käken av de långa galna skratt som jag skrikit ut med glädjetårar rinnande ner för ögonen....hä hä hä...

nu ere såhärva att jag, rickard och lindbergan styrt upp världens jävla pangarbete (om jag får säga det själv, tihi) , en marknadsundersökning som hade som syfte att undersöka marknadens attityd till ett alternativ till det traditionella låset, ett motordrivet kortlås.

men den dära jävla kufen (lars) hade bestämt sig för en sågning och det blev det, en orättfärdigad sådan.
det han ungefär sa till oss var att; "ser ni det där gröna äpplet där borta va? det är rött serni"
Allt han sa kunde vi kontra på och säga som det var, att äpplet faktiskt var grönt. utom en sak som han sa:, " ah, o den hära enkäten va, det går ju inte, kolla på ålderskalorna <18, 18-25, 25-40 och 40> va, tänk om man är 25 va, vad kryssar man i då? två rutor kanske va?"  DU ÄR EN RUTA

först hade vi valt kollektivtrafik och tänkte undersöka folks attityder till kollektivtrafik, men då sa han " man kan ju utgå från att den är negativ, va, det är ju i princip säkert, hehe det vet ju alla"¨
fine, sa vi och började funta vidare...
sen blev vår hypotes till kortlåset nåt i stil med att det torde vara en teknikintresserad man osv.
och vad säger göken nu då?
"va, amen ni kan ju inte greppa nåt rakt ur luften, det går ju inte, eller va, det förstår ni väl, det måste ju finnas nån slags vetenskap bakom"
då börjar rickard lite försiktigt med att påpeka att någon sådan här undersökning inte tidigare begåtts och därför har vi inte kunnat använda någon sådan.
och vad säger kronjonet?
"va, ja men kolla på cigaretter va, alla vet i princip att de är skadliga men man gör undersökningar om och om igen..."
AAAARRRGGGHHHHH.  rakt i kontrast till vad han sa om vår kollektivtrafikidé.  för jag menar, ingen vet väl om att cigaretter är skadliga, eller!?!

"för vadå, tycker ni själva att det här är ett MVG arbete, va va?"
då säger rickard "mr 20.0" lunnerdal: "det här är nog ett av dom bästa arbeten jag varit med om att göra..."

och den missbildade grodan säger: "jahaja, ja, jag förstår ju att ni lagt ner mycket tid på det här va, och så va, men vi kan väl säga g+/vg-.

Det här bevisar ju bara att det är onödigt att satsa på hans ämnen, för hur bra man än gör så vill han döda en...

och just nu har vi han i 7 av 15 ämnen :| han förstör min framtid....buhuhu... 
...därför ska jag fucka upp hans pension he he he..... jag ska bli brevbärare nära där han bor och elda upp hans post, jag ska palla hans äpplen och försöka sälja dom till han, jag ska hoppa på hans tak på nätterna, jag ska skicka skumma inkassobrev, jag ska klippa hans gräsmatta i formen "QK", jag ska spränga hans dörrmatta, jag ska slicka på hans brevlådahandtag, jag ska kidnappa hans katt, jag ska övervattna hans trädgård, jag ska låtsas vara sotare och komma in i hans hus och baxa hans ugn, jag ska sno hans stuprör, jag ska borra i hans väggar, jag ska anornda en mygg-odling utanför hans hus, jag ska stoppa en banan i hans avgasrör, jag ska limma igen hans ytterdörr, jag ska odla ogräs på hans tomt, jag ska busringa han varje dag klockan ett på natten och säga "tjena, det är från anticimex, det går rykten om att du har skadedjur hemma, grannarna sa att han var stor, fet och ful och hette lars molin, är det möjligtvis du?" jag ska spränga hans hamster, jag ska sno hans "handikapp-parkeringsskylt" (för en sån måste han väl ha?) jag ska skjuta ärtor med min slangbella på han när han går ut och ska hämta sin uppbrända post, jag ska övernatta på hans tomt, jag ska gå omkring i hans närhet hela tiden och vissla falskt, jag ska hälla lava på hans bil, jag ska sno hans kryckor, jag ska konstant beställa hem konstiga saker till honom, jag ska baxa hans blommor & skorsten, jag ska köra in med en bil i hans hus, jag ska byta ut hans vattenledning mot hans avloppsledning, jag ska sno hans rakapparat, jag ska ta hans mjällschampo och hälla på hans fötter, jag ska köpa en zeppelinare och styra den så att han aldrig får sol på sin tomt, jag ska... jag ska.... buhu...


aja, snart är det studenten och jag slipper han och hans ständiga grova tjänstefel.

Min högsta önskan just nu skulle vara att traska upp till hans kontor och säga: "hörrö, din jävla banjolirare, på med glasögonen och få hakorna att sluta gunga, RUTAN KLOCKAN 3."

BAH.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Tja, i molles värld är nog gröna äpplen röda...

2007-02-20 @ 21:21:38
Postat av: Roggan

Inte nog med att de är röda de är säkert kubformade och smakar banan också.....

2007-02-21 @ 18:23:47
Postat av: Anonym

Psycho...

2007-02-22 @ 17:44:49
Postat av: Miriam

Psycho...

2007-02-22 @ 17:45:24
Postat av: Pontus

schitzo...

2007-02-22 @ 23:08:08
Postat av: Gurrrrra

Ni borde gjort en marknadsundersökning om vad man tyckte om molle!!!!

2007-02-23 @ 00:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback