ICA-Nytt, O yeah.

Well well well, jobbade igår dårå, de var najs, alltid najs på söndagar då man får betalt som man vore schitzo, HAHA, hajjaru!? dubbelt så mycket ^^

fast igår var en sån där kulig dag när det kom massa knäppa människor...

en tant schteker förbi o slänger upp sina varor o jag börjar ta betalt, sen efter ett tag säger hon:
"ser du när honungen går ut?"
burken saknade etikett så jag sa med min honungslena röst:
"nej, de har glömt att sätta dit ett sånt märke, men du kan ju hämta en annan där det syns?"
"nej, jag vill ha just den här"
...varför du dör ju ändå säkert före den går ut...
"aha, alright, men då kan man inte veta när den går ut"
"precis, sånt här händer alltid på ICA"
"men det är inte ICAs fel, utan producenten som glömt sätta dit etiketten"
"pojk, prata inte så förbannat snabbt..."
...suck. kön växer, o växer, en ny kassa öppnar...
"jahaja, men tror du att den håller länge då?"
"jaaaaaaajaja, fy farao minst två år"
"hmpf, då tar jag den väl då."
argh.


å andra sidan var det en gumma som när hon kom till mig i kassan utbrast: "nej men gud va trevligt, min favoritkassör"
vad svarar man på det? "hejsan, min öh, favoritkund"?

sen kom schöningen med en arm som alltid signerar sina kvitton som "superman" "hjälten" eller "ni vet vem" förbi, alltid lika roligt. han har alltid nån skum historia att förtälja... jag ska fan bli som honom när ajg blir gammal, fast behålla min vänsterarm dårå..

nej, disken skriker efter uppmärksamhet (min far också för den delen) så jag ska kila, herrå sötskaft!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena schöning posta upp den hära sen : http://video.feber.se/feber/art/12105/s_hjlper_man_hemlsa/ herrå söthuve

2007-02-26 @ 19:37:04
Postat av: Sandra

Haha jaa, det finns många hmmm "roliga" kunder! ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback