Är du lobotimerad måhända?

godagens du människa sovit gott?
det har iallafall jag. för jag o jonas var ute o traska typ 22 mil igår. från ronna via geneta genom stan via en bira upp förbi bron genom veda och till slut BRONXENG, our hood. det rolgiaste var väl det som hände i geneta, ett jävla pådrag, 7 polisbilar varav en var piketpolisbil, samt två feta brandbilar, en räddningstjänstbil (med internet och 40tums dataskärm i bilen(!)) samt en skäggig journalist och en skabbig fotograf.
och varför då?
jo nån schöning hade hotat o bomba en lägenhet, det sa iallfall fotografen.

aja, dom ba stog där o snacka bort våra skattepengar så vi traskade vidare, gick till texas, hade aldrig varit där så var tvungen och checka ut stället va, och det var billig o god öl, visseligen skabbigt folk men de sände Zaragoza-villareal på tv, stort plus.

idag ska allas vår käre Pontus, dvs jag, odla! fy fajj fån, man rösta ju inte på centern utan anledning ;)
Ropen skalla; basilika, oregano & timjan åt alla ;) woho!
Det var inte bara maud-effekten serru ;)

jaja, här kan man ju inte hänga hela dagen, på söndagen vilade gud men fan inte pontjack, , så nu jag ska dammsuga, odla, plugga matte och hämta syrran, Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Saidmargit

A exceptional happy site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback