ÅHH Christina...

http://www.youtube.com/watch?v=9Mm-2MIJnGY
HAHA, kunde inte låta bli. shihi ^^

Kommentarer
Postat av: Roggan

ja a du pontus....
Ronaldo är inte en av mina favoritspelare heller MEN han har varit jävligt bra den här säsongen, sedan tycker jag att ett lag med Van persie(arsenals ronaldo? de dåliga sidorna då) och adebayor ska vara så jävla kaxiga...

2007-02-18 @ 21:30:29
Postat av: Anonym

men åh, tråkigare youtubeklipp får man leta efter, nej sök på manboobs. Dåru, då skrattar du så att det räcker för hela dagen. bästaste partyupplivaren oxå btw ;P

2007-02-19 @ 09:36:41
Postat av: MalinStalin

jag är så dum i huvudet att jag glömde skriva mitt namn i den förra komentaren om manboobs. hah

2007-02-19 @ 09:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback