AARGH!

såeiallfall, idag har man känt sig som en amerikan utan sjukförsäkring hela dagen, dvs, jävligt orolig HAHA!, arsenal-chelsea skulle nämligen mötas.

ja, vad ska man säga, arsenals medelålder på laget de ställde upp med var 20 år, och i inköpspris värderat ungefär till 2 av chelseas spelare.
och 17årige (!) Theo Walcott gör 1-0
och sen?
nachno emo di kota demo abri di niche kelbe. drogarn gör 1-1, offsidemål.  och självklart vinner dom typ i 85 minuten. bah.

jag måste döda nåt, ska peta på playstationet, herrå.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Haha, heja Chelsea ;)

2007-02-25 @ 22:10:27
Postat av: Pontus

Din satan, satan
du din satans helvetes
djävla skit, din djävla skit.
Bonnlurk, läbbiga skurk, ynkliga parasit
pottsork, snuskiga stork,
din ruttna rot, din fulla kork,
avskum, spatti och krum,
du är så djävla dum,
din usla gam, din slemmige torsk,
förnicklade baskade skum, förbanne mig
lägg ägg, slibbiga drägg, skitstövel och bandit,
slashas, ditt vidriga as,
piss och pest och senapsgas,
sopprot, helidiot, fan vad du bär mig mot,
din sabla bock, ditt feta arschel,
våga dig aldrig mer hit, attans skitstropp,
hörru din sa-a-a-a-, sa-a-a-tans
helvete-, helvete-, helvete-, helvetes,
helvetes, helvetes djävla skit!
...du började ;)

2007-02-26 @ 10:24:18
Postat av: Lindberg

Jävlar! Skrev du den där själv???

2007-02-26 @ 11:29:52
Postat av: Anonym

nej, vad tror du om mig Pontus "ctrl + C" Sjögren, no way josé, men visst var den bra ?;)

2007-02-26 @ 17:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback