Woohooo....

Sitter här med en julskinkasmörgås med senap på, earl grey te, lockarna står åt alla håll. Jag är helt utslagen. K.O.

Idag är det ju bakisläsning för hela slanten. Men jag är inte riktigt på det klara med vad jag skulle vilja läsa nu, kanske om nån som har det värre än mig... ´
well, det är inte bara jag som är förvirrad iallafall...

Hanna säger:

va fan va de som va kul igår nu igen

Pontus, säger:
vadå?

Hanna säger:

vet inte

Hanna säger:

nått va kul

Hanna säger:

kommer jag ihåg

Hanna säger:

men kommer inte ihåg vad

Hanna säger:

vart träffade jag er

Pontus, säger:
ingen aning

Hanna säger:

hatar att jag har så dåligt minne...


haha, fan det hände många konstiga saker igår. Well, jag antar att det kommer upp piece by piece vart efter hjärnan blir uppdaterad... Som han snubben... Martin servitören, ba poff! Uppenbarade sig som Messias... och Martina & fröken Höeg på kebabben, o Terese som ramla o fick hjärnskakning, äh, det är ingen idé att tänka.... ska ringa nåra samtal, tjenahejsan!


Kommentarer
Postat av: Lindberg

Jag kan i alla fall upplysa dig om att du verkade ha jävligt kul igår ;)

2007-12-26 @ 14:11:12
Postat av: Terese M

haha ja så kan det gå! äh, det är bara att börja på en ny kula till nyår :D

2007-12-26 @ 21:24:33
Postat av: Pontus

Lindberg: Haha, det tvivlar jag inte på ;D
Terese M: Jao... stackars :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback