Vafan ere för fel?

Det finns nog fan i mig inget undantag. Alla vaktmästare har nån form av rubbning. Någon liten. I huvudet. Som sprider sig, sakta men säkert ut i heeeeela kroppen. Den hjärntvättar individen och gör den fientligt inställd till alla Pontus i en radie om fyra mil.

Om jag skriver Kommunstyrelsekontoret/Vaktmästeri på ett brev (internposten), så ska det uppenbarligen till vaktmästeriet, det borde dom ha koll på e f t e r s o m det är Dom som hämtar & lämnar breven. Men för att jag råkar tillhöra kommunstyrelsekontoret så skickar dom det tillbaka till mig.

Nu ska jag posta övertydligt... ;D
Kommunstyrelsekontoret
Vaktmästeri
Bangatan 4
151 89 Södertälje
(Den ska alltså till er)

Ska bifoga ett personligt brev: Bäste vakt-"mästare" jag jobbar på Redovisning & Ekonomisupport, inte Redovisning & Vaktmästaresupport. Adjö.

Hihi... morr morr...


Kommentarer
Postat av: MFE

To be contiued...
http://www.lt.se/index.asp?kat=st&i1=index_red_2007.asp&i2=1&Id=23687&isp2=hela

2007-12-04 @ 13:09:35
Postat av: Pontus

Abri vem Är do?

Postat av: Abdullahanne

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2008-11-06 @ 14:24:33
URL: http://abdullahanne.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback