Trevligt trevligt!

Igårkväll loggade Anastasia från Idol in på MSN, wohoooo. Så jag satt där o skrev. Öste ut min charm och tindrade med ögonen. Men vafan hjälpte det, inte har hon nån spelning i Södetälje inte. Äsch.

Sen kilade vi till Alex boi o hade Airhockey Tournament X-mas -07.
Jag kom trea, Paco vann.
Sen hade Jesper & Alex brottningsmatch, paco kollade parlamentet klipp på youtube, Jeff var DJ och jag hade världens halleluja-moment; Anna gav mig hårmassage samtidigt som Malin gav handmassage. Mums filibabba.

Innan på kvällen hade jag och Anna en diskussion rörande Champagne.

Pontus, säger:

du kan ju inte känna skillnad på champagne och mousserande vin... ;)

Anna säger:

haha du e alltid så nerkränkande!

Pontus, säger:

det finns inget som heter nerkränkande, syftade du möjligtvis på nedkränkande?

Anna säger:

meen åååh

Pontus, säger:

eller?

Anna säger:

ja kanske det

Anna säger:

^^

Pontus, säger:

haha, för det finns inte heller, sopa!

Pontus, säger:

 :D hahahahahahahha

Anna säger:

Men HA HA HA HA

jätte kul!!^^


hihihi....


Kommentarer
Postat av: Pacs

Nu är det jag som är stor mästaren! Skönt att tvåla ditt Berra.. Jag gjorde liksom vad som behövdes igår! :)

2007-12-25 @ 14:24:41
Postat av: Anna

Men vi kan ju se det från en annan sida! som du själv inte vill erkänna :)A
Att i självavärket så vare jag som drev med dig :D

2007-12-26 @ 16:46:52
Postat av: Pontus

P: hehe, ner på jorden med snubben.
IQ-monstret: O givetvis...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback