Söndag!

Och statistiken stiger!
Ery bakis? Är det en ångesladdad söndag inför vad som komma skall!? Tillåt mig lufta mina tankar om en viss sorts bloggare!

Jag tänker på dom här som går runt i alla möjliga bloggar och skriver typ: "Ha en bra kväll" "Rösta mig på" "Gå in på min blogg" Sen är det vissa av dom som har typ 75 kommentarer i varenda värdelösa inlägg. Och, gud vad jag skulle vara avundsjuk om det inte var för att dom kommenterarna mer är ett "framtvingat svar" eftersom kommentar-spammaren skrivit så sött: "ha en bra kväll".

...*gäsp*

Jag är inte den som vill använda dom här bas-adjektiven som "patetiskt" eller "skaffa ett liv" för det är ju så jävla mainstream.
Jag vill heller inte vara så drastiskt & uttala att dom borde dö allesammans, men dom kan ju åtminstone bryta alla ben i kroppen tycker jag, efter pröva en giljotin på sig själva... jag är lite kluven... (höhö) hahahahaha...

Nämen seriöst. Sluta upp med detta fasansfulla beteende! Annars kan jag bara sitta här och be för att ert skägg växer inåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback