NU skiljer vi agnarna från vetet

Fan vad trött jag är på den här sablans "Hey there Delilah-låten" Det känns som om det pågår en depressionstävling. På tal om det. Lasse Lind, vafan tänkte han på?
"Jag vet, jag skriver ner massa låtar så halva Sverige tjurar ner sig, så höjjer vi vattenståndet i Mälaren med 4 meter, då rensas alla nötskal vid mälarbadet bort! Fan vad smart jag är.."

Hoppas han får hårt, hårt nageltrång.

Ut med Depptramset! In med: Troll - Jag såg mamma kyssa tomten    Wooohooooo!

Den ska jag mejla favorit 103,9 om idag på önskefavoriter ;)
Järnspikar vad pepp man blir!
5 dagar kvar gott folk... 

UPPDATERING:
Haha! nu nu nu! 10:27

Jag mejlade! Dom spelar den!
Troll - Jag såg mamma kyssa tomten

Tacka Pontus i stadshuset! Waaaa!

UPPDATERING:
13:58
...Kul att en kvinna köpt temuggar och konterar det som "Samhällsutveckling"...

UPPDATERING:
15:41
Nu spelar dom låten igen, hihi! 103,9 vilken hyvens radiokanal! 

Kommentarer
Postat av: Patrickiris

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback