Ni kan kalla mig kristallkulan

Imorgon kommer bloggvärlden fyllas av fruktansvärt ointressanta listor på vad folk fått i julklapp eller gett iväg i julklapp!
Självklart får man väl printa ner vad man fått, men jag ber på mina knän, försök skriva nåt kul som hänger samman med presenten.
"Jag fick rosa strumpor"   

*gäsp*  WhateveR

"Jag fick nåra strumpor som med sin töjningsförmåga säkert rymmer två rediga nyårsspyor, det kanske till och med matchar om man dricker nåra Rosa Pantern!!!"

Haha, eller vad vet jag, men man kan ju försöka använda sin fantasi lite... tycker jag dårå...
...Om man nu inte vill vara ett fantasilöst ärkesvin vill säga, bespara mig önskningar såsom: "jag hoppas du får en handgranat i magen med mera". ;)

Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback