Lägesrapport!

Well well well, klockan är, strax efter 12 och jag sitter här med Britney Spears - Santa, can you hear me för fulla muggar!
Vid min sida har jag nåra mackor med brieost och ett redigt glas mjölk!
Igår var trevligt.
Som vanligt ringer Johannes dräparen och väcker mig ur min skönhetssömn. Jag som kom hem halv 5 imorse. Jävligt tråkig taxichaufför. Såg ut som en nerknarkad öststatare och pratade som en Ryss med urinvägsinfektion. Herregud männska, gaska upp rej!

Kul att Madde håller på o tjurar innan o ba "Jag kan inte sjunga singstar utan massa alkohol"
I början drack vi vårt kära lådvin af Chardonnay sofistikerat. Men vilka jävla svampar, Madde & Sofie. *Sluuurp*  Madde transformeras till värsta amazonen, sliter sönder paketet och gör alkis-suget...
Madde "Svampen" Gustavsson

Sen spöade hon skiten ur alla på singstar. Skoningslöst. Jag fatta ingenting.
JAJA, Arsenal-Tottenham nu. Och ikväll syns vi på flamingo gott folk. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Jeffan

hm hm hm, jag förtjänar väll lite credd för min outstanding prestation igår ;)

2007-12-22 @ 19:25:39
Postat av: Pontus

Jag visste inte vilken av dom jag skulle skriva ner...

Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

hon kör tandkrämtubs tömningen :D klämmer ur det sista :D hahaha det är najs ;)

2007-12-22 @ 23:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback