It's gonna smell tomorrow

krut & champagne, vilken kombination!

Det är som det är. Alla frågar alla: "vart ska du?" alla säger: "jag vet inte" fast alla har egenligen en aning om vart den ska, men det är ju topphemligt för läcker det nånstans kommer Rinkeyby Bois Deluxe och förstör inte bara hus o hem utan snor även jackor och skor!

Därför råder det en fruktansvärt falsk hemlighet bland oss!

Krogen är ju utesluten. Helt utesluten. Det var nån som frågade om jag skulle med till Melody club. Redan då ville jag kontrafråga: "vill du med till Kaliningrad?" Men snabbt la personen till "...kostar 200:- spänn"

"Vill du med på en guidad rundtur i Kaliningrad med en HIV-smittad guide under garanterat spöregn?"

Svarar man "Ja" kan man gott o väl traska in till Melody club.
Nej, det är hemmafest som gäller, woohooooo!!

Det finns goda utsikter för att det kan bli ett gott nyår, förberedelserna är gjorda.
image588
Lägg märke till min snygga Arsenal-fotboll jag fick i julklapp... hihi..

Kommentarer
Postat av: David

ja hemma fest e väl helt okej, sålänge den inte e hos dig.. värsta nyår ever!;)

Postat av: Pontus

jolly spy, wooooohoooooooo!!!!

2008-01-01 @ 16:53:35
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Falkgunn

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-04-19 @ 14:48:45
URL: http://falkgunn.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback